9#

15 3 3
                                    

Poté co mi řekl že chce aby jsme byli kamarádi s výhodami jsem nevěděla co odpovědět, nevěděla jsem jestli mám říct ano nebo ne, ať už to bylo ano nebo ne stejně by to dopadlo stejně, tady není moc toho co ztratit "A proč jen s výhodami?" Sedla jsem si a zeptala jsem se ho, upřímně jsem byla zmatená, proč zrovna s výhodami? Nemůžeme být normálně ve vztahu? Má k tomu důvod?

San
Potom co jsem se s ní líbal mě napadlo že by jsme mohli být kamarádi s výhodami, bylo by to pro mně lepší a líp by jsem se zotavil z předchozího vztahu co jsem měl. Měl jsem v plánu jí o tom někdy říct, já jí osobně věřím a chtěl bych aby to věděla a aby si na to dávala pozor a doufám že by mi to neudělala.
Když se mě zeptala proč chci být zrovna kamarád s výhodami jsem nevěděl jestli jí mám o tom říct teď nebo později ale myslím si že by to bylo vhodnější teď. "No... Víš před tebou jsem měl vztah asi půl roku zpátky z čeho jsem se nedokázal vzpamatovat" Řekl jsem ji a sedl jsem si též.

Určitě to muselo být něco hrozného" pomyslela jsem si v hlavě. "Chceš si o tom promluvit?" Zeptala jsem se ho, já sama bych si ho ráda vyslechla, dalo by mi to víc věrnosti k němu. "No začneme takhle.... Měl jsem krásný vztah 2 roky s jednou velmi milou a krásnou dívkou. Každý den jsme se vídali, psali si vždycky až do půl noci, milovali jsme se jako ty nejzamilovanější lidé na světě ale..."

"Co se stalo pak?" Zeptala jsem se "jednoho dne jsem šel do parku kde jsme měli mít sraz, donesl jsem ji velmi krásnou květinu, byly to její oblíbené karafiáty, šel jsem s úsměvem za ní ale viděl jsem ji .... S jiným"

Poslouchala jsem ho a lámalo mi to srdce co prožil, bylo mi ho tak líto. "Tak to mě moc mrzí... Nevěděla jsem že se ti něco takového stalo, je mi to líto, ta holka si tě nezasloužila, takového hodného a ona tě podvedla, někdy si lidi nezaslouží tvoji pozornost a to si pamatuj." Snažila jsem se ho utěšit aby mu bylo lépe.

"Jo to už je dobrý, jen mi slib že..... Pokud někdy budeme nebo budeš ve vztahu tak tohle nikdy nedělej, špatně se to snáší"

"Jsi blázen? Já nikoho nikdy nepodvedla, blazínku, co si o mně myslíš" kroutila jsem hlavou a objala ho. Objal mně zpátky a chtěla jsem změnit téma aby byla příjemnější atmosféra "Upečeme si něco?" Odtáhla jsem se a usmála jsem se na něho s návrhem. "Tak jo..."

Můžeš Být Jen Můj?Kde žijí příběhy. Začni objevovat