Během co mně líbal se odtáhl a zeptal se mě "Není ti zima?" Jemně se mi dotkl ramena. "Trochu..." Odpověděla jsem mu a sundal si kabát a dal mi ho přes ramena. "Děkuju"
Poté jsme šli ruku v ruce v dešti a pod deštníkem k němu domů, už mi taková zima nebyla a vůbec jsem nepobírala co se stalo. Pak když jsme byli v jeho bytě, vzal moje věci a položil je na židli v kuchyni, pověsil kabát na věšák a přistoupil ke mně "Chceš.... Se mnou pokračovat?" Zeptal se a dal mi ruku na tvář. Nic jsem neodpověděla což jsem mu naznačila že by mi to nevadilo. Dal mi pusu na tvář a pak spojil naše rty.
V tom jsme pokračovali do doby kdy mě zvedl, držel mi nohy a pak mě přesunul k posteli, položil mě na ní a dál jsme se líbali. Líbal mě na krku a chtěl se pohnout na moji hruď, v cestě mu bránil můj rolák co jsem měla na sobě. V tu chvíli mu zazvonil telefon, odmítl ho "Proč si ho nezvedl?"
"Ty jsi důležitější" řekl jsem a dál jsem ji líbal na krk. Pomalu jsem dával ruce pod její rolák a svlékal jsem jí. Pomalu a vášnivě jsme se svlékali....
Byl to opravdu skvělý pocit mít svoje poprvé s člověkem kterého miluju i když to někde tam uvnitř bolí že jsme jen kamarádi s výhodami, já ho osobně miluju, miluju čas být s ním, ta atmosféra, jen já a on to je prostě neodolatelný. Ze začátku mě to upřímně bolelo ale pak se to uvolňovalo. Velmi mě respektoval a toho si vážím nejvíce, šel tak jak mi to bylo příjemné.
Po tom jsme vedle sebe leželi, naše oči se dívali na sebe. Milovala jsem ho víc a víc. Chtěla jsem ho jen pro sebe, chtěla jsem aby byl jen můj a nikoho jiný, jen já a on.
Bylo to tak vášnivý, proč jsem to udělal? Opravdu ji tolik miluju? Měl bych ji to říct? Co když ona to tak necítí? Nevěděl jsem jestli ji to mám říct, už jsem nechtěl být jen kamarádi s výhodami, chtěl jsem být něco víc, chtěl jsem ji ukázat opravdovou lásku. "Je mi s tebou dobře... Co kdybychom byli .... Oficiálně ve vztahu?" Zeptal jsem se jí a čekal na její odpověď
✨ Pokračování příště ~
ČTEŠ
Můžeš Být Jen Můj?
RomanceJak dopadne příběh s Ateez a s mužem do kterého si se zamilovala? Přečti zde!