16#

12 2 0
                                    

Vzal mě přes jeho ramena a já jsem chtěla dolů, položil mě na postel a byl nademnou, usmíval se a poté mě líbal na rty. Sundal mi tričko které mi půjčil a hladil mě po vlasech během toho co mě líbal. Přesunuli jsme se tak aby jsme měli hlavu na polštářích, San si sundal kalhoty takže oba dva jsme byli jen ve spodním prádle. Dívali jsme si do očí když jsme leželi vedle sebe. "Miluju tě" řekl mi a hladil mi vlasy "Já tebe taky" usmála jsem se. Přitáhl si mě k hrudi a objal mě jeho velkýma pažemi, objala jsem ho zpět.

Chvíli jsme leželi než mu zazvonil mobil "kdo zase otravuje?!" Přijmul hovor a byl to jeho táta "no tati?"
"Potřebuju si s tebou promluvit, otevři mi dveře" v okamžiku vstal z postele a souhlasil a zavěsil "co se stalo?" Zeptala jsem se. "Musíš jít pryč teďka na chvíli, přijde táta a nesmí tě vidět" hned jsem rozuměla a vstala jsem z postele, vzala jsem si svoje věci a šla jsem do jeho koupelny, poté šel otevřít svému otci.

Otec šel do jeho bytu a mluvil s ním "Kdy se hodláš se schopit?" Řekl jeho táta. "Co tím myslíš?
"Kde je ten můj pracovitý syn kterého jsem měl?"
"Otče dělám co mohu, snad to nevidíš?"
"Jestli do konce měsíce se nezlepšíš, nedám ti ani won a to si zapamatuj chlapečku" řekl mu výhružně
Měl jsem v sobě takový vztek.
"Ani se nedivím že máma se chce s tebou rozvést jsi bezcitný člověk!" Trochu jsem na něho zvýšil hlas.
"Hele na mě řvát nebudeš, nebo ti ze života udělám peklo" řekl výhružně

Poté mi začal se hrabat ve věcech, netušil jsem co hledal ale šel do šuplíku kde jsem měl schované kondomy, pokusil jsem se ho zastavit ale bylo už pozdě. Otevřel šuplík a uviděl to "co to má znamenat?!"
"Tati jsem dospělý člověk!"
Dal mi facku
"Ale ty se soustředíš na práci! Takže když si se přestal tahat s jednou čůzou tak pak s druhou?"
"Jsem dospělý člověk! Nikdy si mě nenechal být samostatný, u všeho jsi mě hlídal! Chápeš že už jsem dospělý člověk jako ty a už o tom nerozhoduješ!" Křičel jsem na něho a měl jsem v sobě velký vztek než se naštval a odešel. Snažil jsem se uklidnit.

Odešla jsem z koupelny a odložila jsem si zpět věci. Seděl na židli sám v kuchyni a dlaně měl na hlavě. Přešla jsem k němu a obejmula jsem ho zezadu a hlavu jsem si položila na jeho zátylek "ty brečíš?"
"Nebrečím, jsem chlap ne ženská"
"Nechceš nějak zlepšit náladu?" Zeptala jsem se ho

"Asi ano" odpověděl a vstal z židle, obejmul mě a já jeho.

🧽Pokračování příště~

Můžeš Být Jen Můj?Kde žijí příběhy. Začni objevovat