4#

28 3 5
                                    


•Po směně v 7 hodin večer jsme se šli převléct do šaten. Šla jsem ke svojí skříňce si vybrat věci a převléct se. Když jsem zavřela skříňku objevil se mi před očima San, lekla jsem se "Bože nemůžeš mě tak strašit" řekla jsem s rukou na hrudi. "Promiň za tohle a promiň jak jsem se dnes choval, nevyspal jsem se moc dobře, celou noc jsem se budil a nemohl spát tak jsem nebyl úplně v nejlepší náladě. Promiň" řekl s hlavou dolů a ramenem opřený o skříňky.

Kývla jsem na to "jen jsem byla trochu rozhozená protože jsi změnil hned téma co jsem se tě zeptala jestli ..." - -Skočil mi do řeči "Nechtěl jsem odpovídat protože jsem byl ve špatný náladě a neměl jsem na to ani náladu tak jsem radši změnil téma, ale pravdou je že...... Mi nevadíš ani není důvod, je to naše práce proč by si mi měla vadit, jsi šikovná a myslím že bych tě nevyměnil za nikoho, hezky spolupracuješ a jsi milá ..." Dívali jsme si do očí a moc mě to zahřálo u srdce, srdce mi bušilo jako o závod , nevěděla jsem co říct když najednou se ke mně naklonil dal mi ruku na krk a hluboko mě políbil, byla jsem v šoku ale neodtáhla jsem se, užívala jsem si to dokud nepřišel Hongjoong seonghwa a ostatní. "Wow Sane ty jedeš" řekl Mingi a ostatní se smáli, ve chvíli kdy San slyšel dveře odtáhl se a dělal jakože nic, ale někteří to stihli vidět.

Vzala jsem si věci a šla jsem do kabinky kde jsem se převlékla. Pak jsem vyšla z kabinky, vzala jsem si věci a zamkla jsem skříňku a odešla ze šaten. San se převlékl a vyrazil za mnou, bylo mi trapně "Hele..." Jemně mě vzal za paži aby mě zastavil, koukala jsem se mu do očí "Doufám že ti to nevadilo... Já... Nestačil jsem se ovládat" Řekl a šlo vidět že nelže. "Jo v pohodě" řekla jsem mu a pak jsme pokračovali v chůzi. Odvedl mě domů abych došla domů bezpečně a pak šel svou cestou domů.

San

Došel jsem domů, odložil jsem si tašku a šel se vysprchovat, upřímně to bylo příjemné po dlouhém a únavném dni, pak jsem si šel lehnout, nepřestával jsem myslet na ten pocit když jsem políbil Soyeon , byl to ten nejlepší pocit jako nikdy dřív, měl jsem pocit jako kdybych to chtěl zažít pořád a pořád, její rty byli tak dokonalý jako nikomu jinýho koho jsem kdy políbil.

Můžeš Být Jen Můj?Kde žijí příběhy. Začni objevovat