Nevěděla jsem co říct, všeho toho bylo na mě moc informací. I přesto že se známe nějaký 4 měsíce tak ho miluju a chci aby byl jen můj. Měla jsem slzy v očích i tak a v šoku "A-ano" usmála jsem se a nasadil mi prsten na prst a objal mě a já objala jeho. Všichni tleskali a dojalo je to.
Potom jsme si nalili šampaňské a jedli můj narozeninový dort. "Nevím jak ti za tohle všechno mám poděkovat" usmála jsem se a koukla jsem se mu do očí když jsme seděli vedle sebe.
"Nemusíš mi děkovat" pohladil jsem ji po tváři a usmál se.
"Nemyslíš že je brzo se vzít?" Zeptala jsem se "ale zlato, nikdo neřekl že se musíme vzít hned, já jsem ti chtěl naznačit že chci aby si byla mojí ženou, ne teď hned ale až budeme chtít a budeme se na to cítit, pro zatím máme toho druhého a nikdo nás nezastaví"
"Máš pravdu. Co kdybychom se vzali příští rok na jaře?" Zeptala jsem se ho
"To by bylo krásné, a líbí se mi to" usmál jsem se a jedl jsem svůj kousek dortu. Taky jsem se usmála a cítila jsem se šťastně.Zbytek večera jsme byli všichni spolu, hrály jsme hry například jsme hrály flašku. Musela jsem dát pusu Sanovi dvakrát což mi nedělalo problém, někomu jinému jsem pusu nechtěla dát takže jsem musela vypít skleničku alkoholu. Ani San nikoho nepolíbil, jen mě. Cítila jsem se už konečně šťastně jako před tím, cítila jsem tu stejnou lásku k němu jako tehdy, možná tahle láska už byla o něco víc větší.
Potom všichni odešli, bylo už pozdě večer a San se mnou zůstal, pomohl mi uklidit.
Potom jsme si lehli, povídali jsme si.
"Nastěhujeme se k sobě nebo zůstaneme takhle?" Zeptala jsem se
"Myslím že zůstaneme takhle, ne že bych nechtěl ale necítím se na to" řekl
"Já se taky na to necítím, dejme tomu čas" řekla jsem a pak jsem koukala ven z okna na hvězdy. "Na co se koukáš?" Zeptal jsem se a otočil jsem hlavu k oknu, viděl jsem hvězdy na obloze, pak jsem se koukl na Soyeon "Nechceš se koukat společně?" Zeptala jsem se jí.
"Tak jo" řekla jsem a posadili jsme se na postel vedle sebe, položila jsem hlavu na jeho rameno a jen jsem relaxovala "Tohle byly moje nejlepší narozeniny.... Zatím" usmála jsem se.
"Jak to myslíš 'zatím'?"
"No že když budu s tebou i další rok tak můžu mít i lepší narozeniny v budoucnu ale to teď nebudeme řešit, dnešní den byl nejlepší a velmi si ho vážím" řekla jsem a usmála se na něho. Usmál se na mě a pak jsem se dal koukala s ním na hvězdy, byly moc krásný. "Nepůjdeme si už lehnout?"zeptal se "Tak jo, stejně jsem už dost unavená po dnešku." Řekla jsem a lehli jsme si. Přitáhl si mě k sobě a objali jsme se a usínali jsme spolu. Dal mi pusu na temeno hlavy "dobrou noc"
"Dobrou noc i tobě." A pak jsme usínali společně.Ráno jsme se vzbudili, sluneční paprsky nám svítili do obličeje a tím jsme se vzbudili. Protáhla jsem se a šla jsem do kuchyně si udělat čaj. Přišel do kuchyně za mnou a objal mě zezadu "jak si se vyspala?" Zeptal se mě ospalým hlasem. "Hmm dobře, a ty? V noci ses pořád nějak hýbal" otočila jsem se k němu a dala jsem mu ruku na tvář. "Jen mě bolely záda ale to je dobrý"
"Měl si mi to říct... Příště mi to řekni, jo?" Řekla jsem mu a pak jsme se objali. Dovařil se mi čaj a pak jsem si tam dala cukr, než někdo zazvonil. "já tam půjdu" řekl jsem a šel jsem ke dveřím. Pořád dokola zvonil, zdálo se že to bylo důležité.🧽Pokračování příště~
ČTEŠ
Můžeš Být Jen Můj?
RomanceJak dopadne příběh s Ateez a s mužem do kterého si se zamilovala? Přečti zde!