30#

7 2 0
                                    

Rozhlédla jsem se a zahlédla jsem na poličce fotku, byla mi povědomá jako kdybych ji už někdy viděla... Bylo mi to divné protože jsem si jí ještě nevšimla. Přišla jsem blíž a vzala rámeček s fotkou do ruky. Pořádně jsem si ji prohlédla.
V tu chvíli mi proběhly všechny ty vzpomínky a v momenty v hlavě. Na všechno jsem si vzpomněla a i ten pocit jsem úplně procítila. Všechny ty vzpomínky se mi zpátky uložily do hlavy, procítila jsem štěstí.
Položila jsem rámeček s fotkou a utíkala jsem za Sanem. Už byl na schodech a držel deku. Objala jsem ho.
Byl překvapený a objal mě zpátky. "To jsem ti chyběl?"
"Vzpomněla jsem si!" Oznámila jsem mu. Byl překvapený a usmíval se. "To je úžasný!" Usmíval se radostí a pak mě objal a já jeho. Chvíli jsme se objímali a pak mě vzal do náruče a šel se mnou do obýváku.
V obýváku jsme si sedli a přikryl mě dekou, drželi jsme se za ruce a dívali jsme se na k-dramu.

Den před Vánocemi jsme zdobili stromeček. Dávali jsme na něho různé ozdoby, světýlka a podobně.
Pak jsme si pod stromeček daly dárky buď v tašce nebo zabalené v balícím papíru. Bylo tam hodně dárků.
Nemohla jsem se dočkat až uvidí dárky které jsem mu nakoupila, dala jsem si záležet a myslela na to co se mu bude líbit. Minulý rok jsem mu koupila sadu parfémů a ještě to ani nepoužil, stejně si koupil svoje.

Jinak zbytek dne jsme pekli různé tradiční dobroty. Miluju pečení s ním, je to vždy zábava a já osobně miluju pečení.

Když jsme dopekli cukroví, dali jsme to na talíř a udělali si kakao. Sedli jsme si do obýváku a dívali jsme se na televizi.
Deku jsem měla přes nohy páč byla docela zima.
Venku pořád sněželo a byl mráz, tři dny v kuse sněželo a napadlo spousta sněhu. Venku si hrály děti, stavěly sněhuláky a koulovaly se.

"Mohli by jsme jít taky ven, co na to říkáš?" Navrhla jsem.
"Mohli by jsme, zítra ráno můžeme jít" odpověděl. "Po Vánocích půjdeme na hory"
"Už zase? Říkals že příští rok tam nepojedeme"
"Ty tam nechceš jet? Vždyť sis to loni užila"
"Tam je ale hrozná zima, minulý rok jsem měla úplně zmrzlý nohy"
Zasmál se "A pak si spadla do hromádky sněhu" smál se víc.
Plácla jsem ho přes rameno "Hej, nesměj se! Já za to nemohla"
"Byla si celá od sněhu a volala si o pomoc" smál se a já měla smutný výraz. "Ale no tak, nezlob se. Byla jsi roztomilá." Hladil mě po tváři a dal mi pusu na tvář.

Večer jsme stále koukali na televizi, já jsem měla hlavu na jeho klíně a usínala.

Viděl jsem jak mi usnula na klíně a usmál jsem se, pohladil jsem ji po tváři a pak vypl televizi. Pomalu jsem ji vzal do náruče a šel nahoru do ložnice kde jsem ji položil na postel a přikryl jí. Políbil jsem ji na tvář a odešel. V tu chvíli se trochu probudila, ne úplně ale jen promluvila "Sane..."

Cítila jsem že už jsem v posteli ale necítila jsem jeho vedle sebe. "Sane..." Volala jsem a přišel ke mně. "Nechci spát sama..." Otevřela jsem oči a viděla jeho. Hladil mě po tváři ale zpátky jsem zavřela oči. "Nenechám tě spát samotnou, jen se jdu vysprchovat a hned za tebou přijdu"
Jen jsem ji políbil na vlasy a šel do koupelny.

Když jsem se osprchoval, vlasy jsem měl ještě mokré a sušil jsem si je ručníkem. Lehl jsem si vedle ní a vlezl pod deku, už usnula. Hladil jsem jí a díval se na ní, vlasy měla hebké a voňavé, spala klidně a tiše, šlo vidět že byla unavená.
Miluju jí nejvíc na tomhle světě a dal bych za ní život kdyby bylo potřeba, nenechám aby jí někdo ublížil a budu po jejím boku dokonce života.
Prosím ať to ví.

             💕Pokračování příště~

Můžeš Být Jen Můj?Kde žijí příběhy. Začni objevovat