~1~

232 5 6
                                    

|Pov. Maisie

6:45

Jak co dzień obudził mnie budzik wstałam i go wyłączyłam po czym zabrałam telefon żeby zobaczyć który dziś jest. Zabrałam go i patrzę 21 czerwca piątek no tak dziś zakończenie roku szkolnego i trzeba się ubrać na galowo czego przyznam nie lubię ale trzeba.

Wybrałam z szafy zwykłą prostą czarną suknię a do tego koszulę zabrałam to po czym poszłam do toalety żeby się ogarnąć a potem przebrać.

Przebrałam się po czym ogarnęłam moje włosy zeszłam na dół i poszłam na korytarz ubrałam buty i udałam się do szkoły.

|Pov. Edgar

6:43

Dziś no oczywiście że nie spałem bo całą noc w Lola grałem ale chuj z tym zobaczyłem godzinę 6:43 dobra zacznę się szykować bo na 8 zakończenie. Poszłem się ubrać po czym poszłem do kuchni i wyjąłem energetyka i go wypiłem po tym jeszcze skoczyłem do toalety się szybko poprawić żeby nie było widać że nie spałem całą noc i wtedy spojrzałem na zegar była 7:24 hmmm dość szybko mi to zajęło. nudziłem się więc planowałem sobie gdzie zrobię se kolczyki w wakacje.

Myślałem jeszcze o naszym wspólnym wyjeździe w wakacje razem z Mandy fangiem Chesterem colette Janet i busterem który organizowała maisie w domu letniskowym jej rodziców nad morzem. Siedziałem se tak w salonie dopóki nie zeszła moja kuzynka colette i powiedziała że zaraz idziemy do szkoły.

|Pov. Fang

7:46

Byłem już w szkole bo pomyliłem godziny zamiast na ósmą przyszłem na siódmą więc czekałem sobie na holu szkoły siedząc na parapecie wtedy przyszło mi powiadomienie z naszej grupy.

|(Nie) Zajebiści|

Cukrzyca👹
Siema co tam
u was

Śruba od cioci🕳️
Ja zaraz będę w
szkole już jestem
przy ulicy zgon

Karate kid🤯💪🏿
Ja już tu od
siódmej siedzę
XD

BU-BU-BUSTER
kurwa po co?

Karate kid🤯💪🏿
Pomyliłem
godziny..

BU-BU-BUSTER
Debil

Edgejus😵🖕🏿🦂
Fr

Dubiel po roku
w Rosji 🧏🏿‍♀️🤫
Rell

|Skip time|

-F- dobrze że już po zakończeniu

-Ch-no nie chciało mi się już tam siedzieć

-J-no dobrze dobrze że już koniec bo ja ze śpiewaniem baby od matmy bym nie wytrzymała

-E-dobrze że już wakacje mogę już grać w Lola i Simsy cały czas

-M-przestan pierdolić o tym jak my na wakacje wszyscy jedziemy za 4 dni

-E-no tak ale jak my tam jedziemy

-M-wynajęłam autobus i go będzie buster priwadzić

-reszta-o nie

-B-ej no przestańcie mam prawko na autobus nie umrzemy

-E-ej maisie mam pytanie

-M-mów

-E-mogę mojego kota kita zabrać (tak wiem że kit nie jest kotem Edgara ale mi teraz akurat tak pasuje)

-M-spoczko

|Skip time cztery dni później|

3:40

|Pov.Mandy

Obudziłam się za oknem jeszcze ciemnica włączyłam światło po czym zabrałam z mojego fotela rzeczy które se na dziś do założenia uszykoałam a była to niebieska koszulka i szare dresy ubrałam się w to po czym umyłam zęby, zrobiłam se szybki makijaż i ogarnęłam włosy.
Spakowałam do plecaka ostatnie rzeczy między innymi jak słuchawki i ładowarka i dużo słodyczy a do walizki włożyłam jeszcze kosmetyczkę po czym zabrałam moje dwie walizki i plecak po czym ubrałam buty i wyszłam na dwór kierując się do domu maisie która mieszkała naprzeciwko mnie.

Poszłam tam była tam maisie i buster przygotowujący autobus. Buster nocował u maisie i dlatego tam był. Przywitałam się z nimi po czym włożyłam walizki do bagażnika autokaru a plecak zabrałam ze sobą w trójkę wsiedliśmy do autokaru i ruszyliśmy po innych.

|Pov. Fang

3:50

Obudził mnie mój budzik z którego wybrzmiało głośne bejba (XD) szybko go wyłączyłem po czym sturlałem się z łóżka i zeszłem po drabince z antresoli i poszłem się ubrać. Ubrałem czarne spodnie i czarną koszulkę po czym poszłem się ogranąć do kibla i wtedy spojrzałem na godzinę w telefonie kurwa była 4:20 10 minut i przyjadą po mnie pobiegłem szybko dopakować kilka ważnych rzeczy do walizki zabrałem je i poszłem z nimi na dół tam ubrałem buty i wyszłem wtedy przyjechał autobus który kierował buster proszę buster nie zabij nas wsiadłem do autobusu i byli już tam wszyscy to było oczywiste bo mieszkam na początku miasta. Wyszedł do mnie buster.

-B-no siema stary

-F-no cześć

-B-no to teraz 7 godzin jazdy przed nami

-F-no ta ale proszę nie pozabijaj nas

-B-spokojnie mam ukończone prawko na autokary

-F-ehhh no dobra. Ale się spodziewaj że będę bardzo fajne piosenki puszczał

-B-wtedy to cię do bagażnika wyjebię

-F-ehhh no dobra

Buster już poszedł do autobusu a ja włożyłem swoje walizki wsiadłem do autobusu i poszłem na tył pojazdu do Edgara i Chestera idąc przez niego lekko się zdziwiłem bo zobaczyłem siostrę Janet boonie i syna Bustera Gusa a  colette oprócz siedzenia z Janet miała na rozkładanym stoliku postawionego kaktusa.

___________________________________________
Siema siema siemano 796 słów na dziś a tutaj łapcie przedsmak następnego rozdziału

Powiem tyle będzie ostra impreza i biedny gus biedny gus

~wakacje~ |Brawl Stars|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz