|Pov. Maisie
Jakoś znieśliśmy śpiewającego Edgara, Fanga i Chestera przez których buster prawie szału dostał ale przynajmniej już dojechaliśmy. Wyszłam z pojazdu po czym udałam się ze wszystkimi do wejścia a Janet rozdała wszystkim bilety przeszliśmy szybkie kontrole po czym weszliśmy do parku rozrywki a moje oczy odrazu ujrzały ją największą kolejkę górską w tym parku którą po prostu musiałam się przejechać ale przed tym musiało być kilka słów od Janet.
-J-to tam jest 11 zbieramy się tutaj wszyscy o 19 ten kto się na pojawi wraca na nogach i komunikujemy się na naszej grupce.
-B-okey
-Ch-spoko
-J-to widzę że wszystko jasne a teraz wszyscy idziemy na tą największą kolejkę górską
Czułam się tam tak samo jak na wycieczce szkolnej w 6 klasie ale się ucieszyłam z tego powodu że wszyscy idziemy na tą kolejkę górską. Poszliśmy na nią i usiedliśmy w wagonikach a obsługa zapieła nam pasy po chwili ruszyliśmy. Najpierw było spokojnie wjeżdżaliśmy sobie pod górę po tym się na chwilę zatrymaliśmy i nagle z impetem zjechaliśmy z góry Edgar zaczął wrzeszczeć fang próbował mieć wesołą minę ale widać że coś mu nie wychodziło a buster było widać że już odleciał jedynie z chłopaków Chester i Gus się dobrze bawili. Były tam pętle zakręty i jeszcze więcej pętli ale zanim się obejrzałam już był koniec przejażdżki.|Pov. Fang
Poszłem z Edgarem do toalety żeby się ogarnąć ledwo co byłem przy zmysłach nie wiem jak Gus który jest od nas młodszy a jakimś cudem to zniósł bez szwanku a my ledwo przy zmysłach jesteśmy buster to wogóle odleciał tak że teraz na ławce leży. Ogarnąłem się razem z Edgarem po czym poszliśmy na bardziej bezpieczną kolejkę a po tym na karuzelę i jeszcze wiele innych atrakcji.
Poszliśmy do sklepiku a tam zobaczyliśmy jedyne i niepowtarzalne hobby horsy Edgar odrazu musiał kupić jednego do Gusa.
___________________________________________
Siemaaaa witam was w nowym rozdziale myślę że wam się podoba moja mała nieobecność była spowodowana po pierwsze moim wyjazdem i była też spowodowana drugą rzeczą w moim życiu która nadeszła nagle przez to moje spojrzenie na pewną osobę się zmieniło ale wracam pełni sił żeby pisać dla was nowe rozdziały do tej książki i to na tyle paaaa.
A tutaj dla was zdj ale trochę inne niż zwykle bo jest to stworzony przezemmie skin do Edgara i to na tyle paaa!
CZYTASZ
~wakacje~ |Brawl Stars|
RandomGrupa znajomych z szkoły....... ....... A chuj nie chce mi się pisać Bejba it's kajna krejsa