Na wstępie sorry że nie było wczoraj rozdziału ale się nie wyrobiłam z nim bo miałam kilka ważnych rzeczy do roboty a później zasnęłam podczas pisania rozdziału po czym się obudziłam o 10 rano. Tak autorka kocha piosenkę luchtballon dlatego się ją wciśnie w ten rozdział.
__________________________________________|Pov. Chester
Próbowałem pomalować Mandy starałem tego nie zepsuć bo jedynie co umiem to malować kreski i to tyle z moich umiejętności w malowaniu się. Włączyłem jakiś tutorial na malowanie i postępowałem z jego krokami najpierw podkład później korektor bronzer róż puder rozświetlacz tego bronzera widać nie było więc dołożyłem go więcej ale kurwa spierdoliłem zrobiła się wielka plama z niego więc próbowałem zakryć to różem a potem pudrem nie to na nic nadal wyglądało to tak samo a nawet gorzej dobra może do tego wrócę późnej więc zająłem się oczami.
Powiedziałem Mandy że już skończyłem ale ktoś nam przeszkodził pukając.
-M-ile tam można siedzieć już pół godziny czekam!?
-Ch- 5 minut okej?
-Ma-no bądź cierpliwa zaraz wyjdziemy
-M-a tak wogóle to co wy tutaj w dwójkę robicie?
-Ch-nie interere się
-M-no okejjj. Ale wychodzić już!
-Ch-nie agresywuj się bo ci żyłka pęknie już wychodzimy
Zabrałem waciki i płyn micelarny jakby Mandy się makijaż zrobiony przeze mnie się jej nie spodobał. Poszliśmy do pokoju mijając wkurzoną Maisie Mandy usiadła na łóżku a ja podałem jej mój telefon żeby mogła się przejrzeć.
-Ma-powiedzmy szczerze kreski robisz ładne ale z konturowaniem to ty jesteś słaby
-Ch-no przynajmniej tyle
-Ma-ale musisz mnie nauczyć jak się takie kreski robi ale najpierw podaj mi waciki i płyn micelarny
-Ch-spoko
|Pov. Boonie
Siedziałam z Gusem w pokoju i myśleliśmy co zrobić i wtedy wpadłam na pomysł Gus mi opowiadał że wujek Edgar i wujek Fang robili występ bambie thug z Eurowizji w salonie no to my też zrobimy ale do jakiej piosenki hmmm... Wiem! Zrobię z Gusem występ do ulubionej piosenki wuja stu czyli luchtballon gus poszedł załatwić telefon i głośnik a ja zajęłam się kostiumami. Po godzinie wszystko było gotowe więc się przebraliśmy w stroje które uszykowałam zabraliśmy telefon głośnik i patelnię po czym poszliśmy do salonu rozłożyliśmy wszystko i zawołaliśmy wszystkich.
|Pov. Janet
Usłyszałam wołanie gusa i boonie z salonu więc poszłam tam razem z Colette i jej kaktusem spikiem jej hobby jeśli tak to można nazwać jest dość ciekawe robi z kaktusa człowieka heh. Poszłyśmy tam a oni kazali nam usiąść na kanapach po tym przyszła reszta i też usiadła zobaczyłam głośnik to wiedziałam co się szykuje czyli parodia występów fanga i Edgara z imprezy ciekawe do czego zatańczą. Włączyli piosenkę i zaczęli tańczyć już po pierwszych sekundach piosenki wiedziałam że jest to luchtballon bo wujek stu słucha tego 24/7 od kiedy ta piosenka wyszła.
Gus i boonie zaczęli swój występ widać było że nie ćwiczyli najpierw boonie zaczęła tańczyć przez pomyłkę europapę gus potem ją przeniósł tak jak przenieśli lunę na jej występie jeszcze się oboje wywrócili dobrze że Fang i Edgar tego nie widzieli bo oni by odrazu wkroczyli i zaczęli tańczyć jakieś tańce na przywołanie demonów.
___________________________________________
Hejj co tam u was tutaj dla was nowy rozdział myślę że fajny bo zabardzo pomysłu na niego nie miałam bo po imprezie jestem mega zmęczona i pisząc ten rozdział trochę zasypiałam.
Co sądzicie o nowym brawl talku według mnie takie mocne 8/10 ale jest jedna wada jedna jedyna wada. NIE DODALI SKINA DO MOJEGO MAINA MAISIE NIECH DADZĄ WREŚCIE DO MAISIE JAKIŚ SKIN BO MA TYLKO TEN JEDEN RZADKI. Według mnie mogła dostać skina pirackiego nawet na tt widziałam zajebisty pomysł na skina do niej który napewno bym kupiła.
I takie pytanko czy chcecie nową książkę totalnie nowe uniwersum o przygodach w Mandy, Chestera i nowego zadymiarza Berrego piszcie w komentarzach co sądzicie paaaaaa.
A tutaj zdj dla was jest to moja najszczersza reakcja na to że hejtują nowych zadymiarzy co mają wejść a przyznam że są dość fajni.
CZYTASZ
~wakacje~ |Brawl Stars|
RandomGrupa znajomych z szkoły....... ....... A chuj nie chce mi się pisać Bejba it's kajna krejsa