|pov. Buster
Siedzieliśmy w restauracji i czekaliśmy na swoje dania po wypadku tutaj zrobił się mały zament ale już wszystko było pod kontrolą. Po kilku minutach czekania przynieśli nam nasze dania ja sobie zamówiłem pizzę z pepperoni na ostro zjadłem ją odrazu ale wtedy poczułem że mnie wypala od środka a ja jak to ja zwpomnaiłem zamówić czegoś do picia więc zabrałem colę maisie która siedziała obok mnie.
-M-ej no buster
-B-sorry ale musiałem pepperoni na ostro wleciało
-M-ale ja już z tej butelki piłam
-B-co.. ale i tak to nie ma znaczenia przynajmniej mi języka nie wypaliło
-M-no okej ale nie mam już co pić
-B-późnej ci coś kupię
-M-okej
|Skip time|
|Pov. Colette
Poszliśmy na plażę żeby pooglądać zachód słońca i oczywiście że do restauracji i na zachód słońca zabrałam mojego kaktusa spikea. Postanowiłam że zrobię mu sesję zdjęciową ułożyłam go na piasku wyjęłam telefon i zaczęłam robić mu prawdziwą sesję zdjęciową którą przerwała mi Janet i powiedziała że będziemy wypuszczać lampiony po zaraz słońce zajdzie. Poszliśmy je wypuszczać zabrałam se zielony i poszłam go złożyć ale musiałam dodać coś od siebie jak zawsze i na zielonym tle lampiona narysowałam twarz mojego kaktusa która lata temu została wycięta przez kuzynów colta i shelly ale ci się wyprowadzili do Texasu i tyle ich widziałam. Mój lampion był już gotowy więc poszłam do maisie która je podpalała zauważyłam że fang i Edgar swoich lampionów je miało jak mi Janet opowiedziała to się okazało że fang nadepnął edgarowi na lapmion a ten wkurzony rozwalił jego lampion więc buster i Chester ich przestawili jak najdalej od siebie.
|Pov. Mandy
Puszczaliśmy nasze lampiony było pięknie różowo pomarańczowo czerwone niebo a do tego intensywnie żółte słońce tworzyły razem piękny obraz patrzyliśmy na to aż postanowiliśmy że wrócimy już do naszego domku bo się zaczęło ściemniać.
Byliśmy już w połowie drogi ale wtedy Chesterowi zaczęło odwalać a tylko się napił jednego drinka w restauracji nim się spostrzegłam Chester stał na środku chodnika i się kręcił w kółko ja wtedy po niego poszłam bo reszta już była daleko.
Zabrałam go za rękę po czym zaczęłam z nim iść pod górę pilnując żeby nic sobie nie zrobił.-Ch-Mandy
-Ma-co Chester
-Ch-możemy skoczyć do całodobowego sklepu monopolowego po jedno piwo?
-Ma-nie nie i jeszcze raz nie
-Ch-nie no proszę tylko jedno
-Ma-nie Chester idziemy do domu
-Ch-ej no proszę
Nim zdążyłam odpowiedzieć Chester siedział na ziemi a na telefonie zaczęły mi się pojawiać coraz więcej powadomień.
|(NIE) ZAJEBIŚCI |
śruba od cioci🕳️
Gdzie wy tak długo
jesteście ruchacie się
czy co?Cukrzyca👹
Próbuję zatargać
Chestera do domku
Buster przyjedziesz
po niego?BU-BU-BUSTER
Okej robi się już
idęPoczekałam 3 minuty wtedy zjawił się buster z fangiem i Edgarem i razem zatargaliśmy pijanego Chestera do domku po czym zanieśiliśmy go na jego łóżko a ten odrazu zasnął w tej chwili udałam się do pokoju po tablet po czym poszłam do salonu na kanapę i tam sama siedząc na nim rysowałam.
|Pov. Fang
Zgubiłem moją jedną parę klapek rekinek z mojej kolekcji szukałem u mnie i Edgara w pokoju szukałem też u bustera i Chestera w pokoju colette i Janet też szukałem nawet w pokoju gusa i boonie szukałem wtedy poszłem do pokoju Mandy i maisie drzwi były uchylone więc weszłem bez pukania.
-F-widzieliscie dzieś moje... Moje..
Uświadomiłem sobie co zobaczyłem.
-F-kurwa sorry sorry nic nie widziałem sorry-krzyczałem zasłaniając oczy-kurwa sorry. Ale dzieci nie zróbcie.
W pokoju była maisie i buster a buster nie no już nie będę kończyć bo mi się na wymioty zbiera odrazu uciekłem do pokoju.
___________________________________________
Tutututuutututtu tutututuutututtu ram tam tam (Polsat stare intro)
Witam was w tym rozdziale czekajcie na kolejny nauraaa🧏🏼♀️🤫🕳️🥟💪🏼
A tu prezent dla was ja idę spać
CZYTASZ
~wakacje~ |Brawl Stars|
AcakGrupa znajomych z szkoły....... ....... A chuj nie chce mi się pisać Bejba it's kajna krejsa