~28~

68 5 20
                                    

|Pov. Gus

   Ledwo co wsiedliśmy do autokaru a ci trzej debile z tyłu już zaczęli puszczać piosenki puścili capre diem, jak zwykle the ride, jakieś tili tili coś i Dizzy. Po tym gdy chcieli puszczać jakiegoś cypisa to poszła do nich maisie a ci dostali opierdol tysiąclecia.

-M-NAWET NIE WAŻCIE SIĘ TEGO PUŚCIĆ BO PRZYSIĘGAM BĘDZIE PO WAS

-F-m.. maisie spokojnie to tylko piosenka

-E-no właśnie

-M-nie jak jest to Cypis przy dzieciach nie będziecie tego puszczać

-Ch-no ale czemu

-M-NO BO KURWA CHCIELIŚCIE OGÓRKA PUŚCIĆ

-E-Maisie nie agresywuj się tak pamiętaj złość piękności szkodzi

-M-Co ty kurwa powiedziałeś

-E-że masz się nie złościć bo złość piękności szkodzi

I jeb Maisie znokautowała Edgara. Nigdy nie widziałem tak przestraszonego fanga, Edgar leżał znokautowany na fotelu a Chester wyjął jakąś butelkę z jakimś dziwnym soczkiem i zaczął pić Boonie mi mówiła że już kiedyś to piła to i nie rozumie jak oni mogą to pić po tym ja i ona słuchaliśmy boomerang na słuchawkach a nie to co oni słuchają na głośniku.

   Dojechaliśmy na miejsce wyszliśmy wszyscy ale maisie musiała nas przeliczyć i się okazało że brakuje Chestera jak się okazało szukał swoich okularów do pływania bo mu je gdzieś Edgar wyrzucił już wtedy on zaczął się dziwnie zachowywać.

|Pov. Mandy

   Czekaliśmy na Chestera bo ten oczywiście czegoś szukał w końcu przyszedł więc udaliśmy się do wejścia po czym przebraliśmy buty na klapki i zobaczyłam że Fang i Edgar mają matching klapki heh fajnie. Poszliśmy do kasy Maisie zapłaciła po czym dostaliśmy kluczyki do szafek poszliśmy do przebieralni a tam odnalazłam swoją szafkę i włożyłam tam swoje rzeczy po czym poszłam się przebrać w dwuczęściowy strój kąpielowy w kolorze jasno zielonym.

   Poszłam do basenu w którym byli wszyscy trochę tam po pływaliśmy ale uwagę Edgara przykuła ona wielka zjeżdżalnie na zewnątrz postanowiliśmy że tam pójdziemy najpierw poszliśmy na najmniejszą po tym na średnią a na niej już było ostro na koniec poszliśmy na największą zjeżdżalnię a tam to zaczęła się jazda wszystkie te zakręty spadki w dół Edgar ledwo tam co uszedł z życiem a  jak my byliśmy w męczarniach największej zjeżdzalni to gus i boonie znaleźli przezajebisty basen wir no odrazu musiałam tam iść ale coś lub bardziej ktoś mnie zatrzymał a tym ktosiem był Chester.

-Ch-ej Mandy

-Mandy-co?

-Ch- musimy pogadać przez chwilę muszę ci coś powiedzieć

-Mandy-no dobra

-Ch-to chodź w ustronne miejsce

   I poszliśmy on mnie gdzieś peowadził chyba na baseny zewnętrzne ale nie byłam pewna. Przyszliśmy do jakiegoś basenu na prawie końcu obiektu jeszcze nie wiem czego się mogę po nim spodziewać.

-Ch-Mandy

-Mandy-tak?

-Ch-pamiętasz co sobie obiecywaliśmy kiedy chodziliśmy do 2 klasy

-Mandy-tak pamiętam obiecywaliśmy sobie że się w sobie nie zakochamy tylko zostaniemy przyjaciółmi

-Ch-no tak ale przepraszam cię zrywam obietnice Mandy ja cię kocham

   Nie docierało wtedy do mnie co się stało to była mieszanka uczuć w mojej głowie a na dodatek tego ten do mnie podszedł i mnie pocałował.

|Pov. Maisie

   Mandy gdzieś szła z Chesterem oczywiście że musiałam ich śledzić zabrałam ze sobą bustera Janet i colette a do nas jeszcze dołączył się gus i poszliśmy za nimi weszliśmy do jakiegoś jacuzzi z widokiem na nich widziałam że coś sobie mówią zobaczyłam szok Mandy musiało się coś święcić a wtedy Chester do niej podszedł i ją pocałował tak moje marzenie spełnione mogę umierać.

-B-czy wy widzicie to co ja?

-J-aaaaaaa tak wiedziałam

-C-dajcie jakiś telefon aparat czy kamerę tutaj się historyczny moment dzieje

-G-że oni razem spodziewałem się ale myślałem że jej za kilka miesięcy powie bo to pewnie nie było to dla niego takie łatwe ale tak oby Boonie nie zabiła Edgara i Fanga którzy z nią zostali

___________________________________________

Siemanko witam was tutaj coś co mega mega długo obiecałam żeby się w książce  pojawiło się myślę że wam się podoba jak macie jakieś pomysły co może się pojawić w książe to śmiało piszcie ja aktualnie idę spać (pewnie nie) życzę wam wszystkim miłej nocy paaaa!

Siemanko witam was tutaj coś co mega mega długo obiecałam żeby się w książce  pojawiło się myślę że wam się podoba jak macie jakieś pomysły co może się pojawić w książe to śmiało piszcie ja aktualnie idę spać (pewnie nie) życzę wam wszystkim miłej...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

   Tatuś cię nakarmi

Paaaaaaa

~wakacje~ |Brawl Stars|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz