~10~

85 6 29
                                    

Szybkie ogłoszenie parafialne zmieniłam okładkę. Tak nie umiem rysować ale myślę że się wam spodoba więc to na tyle i zapraszam was do czytania.
___________________________________________

|Pov. Buster

Poszłem do Maisie się jej i to zapytać ale zatrzymał mnie Chester i powiedział że imprezę szykujemy moim i jego żądaniem było pojechanie po alkochol no okej później z nią pogadam.

|Szybki skip time|

Wróciłem z Chesterem ze sklepu i udałem się w stronę domku razem z nim. Gdy weszliśmy odłożyliśmy alkochol na blat a po chwili przyszła Janet i powiedziała że boonie i gus śpią i że dała im zatyczki do uszu więc się napewno nie obudzą i wtedy się zaczęło.

|Pov. Mandy

Włączyłam losową piosenkę z telefonu edgara a tą piosenką okazała się genziara (tak jak u mnie na religii) boże odrazu to wyłączyłam tego się słuchać nie da więc przełączam na następną piosenkę którą się okazało zajebiste luchtballon. Zanim zdążyłam mrugnąć to Edgar i fang zaczęli swój duet taneczny było to powiem tyle że dosyć zabawne za stało się jeszcze bardziej gdy włączyła się następna piosenka którą było solo i odrazu wleciał Chester po jednym piwie który zatańczył dance brake oczywiście wywalając się 2 razy podczas niego po czym włączyło się the tower. W tamtej chwili poczułam że ktoś mnie chwyta za rękę a był to Chester z piwem w ręce i zaczął ze mną tańczyć do the tower do czego przyłączyli się wszyscy a po tym colette i Janet zatańczyły do piosenki boombayah od Black pink do czego się później przyłączyłam.

Po kilku minutach przestaliśmy tańczyć bo zawołał nas Chester na zerowanie wódki wiem tyle że nikt mnie nie pokona (tak pamiętam że wszyscy oprócz bustera i Chestera nie są pełnoletni) poszłam zmierzyć się z Chesterem. Buster krzyknął start i się zaczęło 1 butelka 2 butelka 3 i coraz więcej piłam aż Chester nie padł na ziemię po tym fang i Edgar zanieśli go na kanapę i wróciliśmy do zabawy.

|Pov. Maisie

Fang powiedział że da nam zajebisty występ razem z Edgarem oboje byli już lekko nie na zmysłach więc się można było wszystkiego spodziewać. Przenieśli nieprzytomnego Chestera z kanapy na fotel po czym poszli się przebrać do ich pokoju.

Wrócili i prawie nie jebłam ze śmiechu oni chcieli odwzorować występ Finlandii z eurowizji z piosenką "no rules" zapowiada się świetnie. Fang w koszulce i bez spodni a Edgar w jakimś szlafroku widać było że fanga bo był mu za długi.

Fang się położył na kanapie a Edgar za nią kucnął i włączył piosenkę no rules i zaczęli tą szopkę. Umierałam ze śmiechu widząc ich tańczących a do tego buster podczas ich "występu" rzucił spodnie do fanga ale te spodnie były zwinięte w kulkę i gdy je rzucił od razu zjawił się kot Edgara kit i porwał te spodnie a Fang zaczął za nim biegać.

Po "przepięknych występach" Edgara i Fanga wróciliśmy do tańczenia nawet Chester się obudził i bawiliśmy się tak z ponad godzinę aż nie poczułam na swoim ramieniu czyjejś ręki był to buster.

-B-ej maisie

-M-hm?

-B-możemy iść na chwilę pogadać na osobności?

-M-no okej

I poszłam za nim odrazu zauważył to Edgar i oczywiście musiał wtrącić swoje 3 grosze.

-E-tylko dzieci nie naróbcie za młody jestem żeby wujkiem zostać!

-B i M- wypierdalaj geju

-E-proszę mnie tak nie nazywać

-F-no co mówią prawdę

-B i M-Fang?!

-F-dowiecie się w swoim czasie

Zdziwiło mnie to co powiedział fang ale o Fangu to dawno wiedziałam wtedy kiedy zaczął podrywać Bustera, Chetsera a nawet raz Edgara przez co dostał tak że mu z nosa krew leciała.

|Pov. Gus (yesss gus i patelnia)

Obudził mnie głośny huk z salonu poszłem do mojej walizki i zabrałem z niej patelnię po czym wyszłem z pokoju musiałem być przygotowany na wszystko totalnie wszystko.

Weszłem do salonu a przede mną stał którą dużo wyższy odemnie odwrócony w inną stronę zrobiłem zamach i uderzyłem po czym zacząłem krzyczeć.

-F-aaaaa o kurwa

-Ma-Gus?! Kurwa co ty fangowi zrobiłeś?!

-E-Gus spokojnie. Fang żyjesz?

-C-gus co ty tu robisz spike miał cię pilnować..

-J-a tak wogóle to skąd ty masz patelnię myślałam że ci ją zabrałam

-G-co wy tu robicie O DRUGIEJ W NOCY?!

-E-sprawy nie dla dzieci takich jak ty idziesz do pokoju teraz po czym idziesz spać

-G-a tak się tylko zapytam co to był za huk?

-Ma-Chester chciał być motylkiem więc skoczył z kanapy bo chciał latać

___________________________________________

Siemaaaaa co tam u was i jak tam humorki już niedługo wakacje już się nie mogę doczekać a rozdizały się będą pojawiać częściej i to na tyle w tym rozdziale paaaaa.

Siemaaaaa co tam u was i jak tam humorki już niedługo wakacje już się nie mogę doczekać a rozdizały się będą pojawiać częściej i to na tyle w tym rozdziale paaaaa

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

I tutaj zdj dla was. I takie pytanko jak tam mega świnia bo u mnie oddało za mocno.

 I takie pytanko jak tam mega świnia bo u mnie oddało za mocno

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Tutaj macie zdjęcie dropu. Oddało zabardzo. Paaaa

~wakacje~ |Brawl Stars|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz