~23~

44 6 3
                                    

Tutaj taki szybki dopisek od autorki ja aktualnie walczę o życie żeby nie paść na zawał już raz w ciemności się przestraszyłam swojego fotela a teraz na nim siedzę oglądając pioruny i słuchając najbardziej przypałowych piosenek na świecie przy pisząc ten rozdział. I powiem wam tak przygotujcie się na ten rozdział pod względem cringe i śmiechu bo będzie ostra jazda.

Nie chciałam aby pewne rzeczy wam pozostawić na widoku...
___________________________________________

|Pov. Janet

   I Chester zaczął śpiewać cara mię ale fang wyrwał mu mikrofon a fang już był lekko nie na zmysłach złapał za mikrofon w jednej ręce a w drugiej miał patelnię gusa która go już wiele razy znokautowała a ten włączył podkład i zaczął śpiewać rim Tim figi tagi dam czy jak to tam po prostu pisoenkę baby lasagne z Eurowizji i niewiadomo skąd wytrzasnął typowo slowiańską koszulę a on śpiewał i tańczył bezbłędnie całą choreografię trzymając w rękach patelnię kilka razy się nią uderzając sobie i Gus który próbował ją odzyskać. Gus odzyskał ją ale wtedy fang wziął go na ręce i śpiewał somebody trzymając gusa na rękach powiem tak było nawet podobne do orygniału.

|Pov. Buster

   Po "przepięknych" występach Bustera MAISIE postanowiła że też pokaże swoje umiejętności tego to ja się po niej nie spodziewałem Maisie zażyłaś coś czy cię podmienili? Maisie przyszła cała ubrana na czarno do tego w jakimś czarnym szlafroku włączyła podkład i zaczęła śpiewać a do tego tańczyć maisie jest tylko odemnie o rok młodsza a ruchowo to nawet nie mogę jej dorównać ale kto by to wybierał ruchy niczym Steczkowska czy maczek i pierożki no oczywiście że maczek i pierożki.

   I Maisie zaczęła swój występ i to był najlepszy występ jaki widziałem nie no występ niczym bambie thug fanga i Edgara na zawsze w moim sercu ciekawe czy dziś zrobią remake kiedy boonie i gus zasną a co do nich to Janet poszła z nimi do ich pokoju a my się przenosimy do basenu a po ten to ja mam plan żeby grać w najzajebistrzą grę na świecie czyli butelkę wyzwań.

|Pov. Edgar

   Janet poszła z boonie i Gusem do ich pokoju a ja czym prędzej skoczyłem po kompielówki przy czym przyniosłem też Fangowi to nie tak że je zauważyłem gdy kit na nich leżał a nie chciałem dostać pięćsetnego opierdzelu od Fanga. Gdy wróciłem Mandy i Maisie śpiewały w duecie light me up aż się flash backup uruchamiają z wakacji 2018 pamiętam to jakby to był wczoraj wtedy to my połączyliśmy się w jedną paczkę znajomych a buster i fang rok później chcieli założyć z nas ekipę niczym ekipa friza piękne czasy piękne czasy może powróci z planem ekipy nawet fajnie by było.

   Odrazu nie czekając na nikogo wskoczyłem do basenu ochlapując kaktusa colette spikea o nie jak to zobaczy to się wkurzy hmmm co by tu zrobić. Wiem pójdę i zaniosę spikea razem z ręcznikiem na rozłożony leżak. Po chwili przyszedł fang a za nim mój kto kit po tym Buster z Maisie a za nimi Chester za Colette zamiast do basenu poszła do jej kaktusa.

   Po chwili buster chwycił za losową butelkę i zarządził że gramy w butelkę wyzwań no okey dawno w to nie grałem. Jako pierwszy zakręcił Chester wypadło na mandy a ta dostała wyzwanie żeby została wepchnięta do basenu przez osobę po jej lewej stronie którą był buster.
___________________________________________

Siemaaaaa witam was w nowym rozdziale ja zaraz idę spać jak sam się rozdział podoba i dajcie mi znać czy narysować jakiegoś nowego Arta do książki dajcie znać i paaaaa! I jak chcecie żeby jakiś wasz pomysł się pojawił w książce to mi o nim napiszcie i na 100% go urzyję.

Siemaaaaa witam was w nowym rozdziale ja zaraz idę spać jak sam się rozdział podoba i dajcie mi znać czy narysować jakiegoś nowego Arta do książki dajcie znać i paaaaa! I jak chcecie żeby jakiś wasz pomysł się pojawił w książce to mi o nim napiszc...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A tu dla was majestatyczne zdjęcie Edgara z odsłoniętą grzywką i to na tyle paaaa!

~wakacje~ |Brawl Stars|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz