~24~

61 5 10
                                    

Tutaj taki mój mały dopisek sorry że dziś wrzucam ale wczoraj zasnęłam podczas pisania tego rozdziału jednak słuchanie muzyki podczas pisania było złym pomysłem.
___________________________________________

|Pov. Chester

   I Mandy została wepchnięta do basenu przez Bustera a ja wskoczyłem za nią przy czym spadłem na nią ale to pomińmy po tym Edgar dostał zadanie żeby zaśpiewać "i always on the run" colette żeby wrzuciła kaktusa do basenu a Buster żeby przeskoczył nad ogniskiem a maisie żeby wypiła szota soku z cytryny a po tym fang dostał zadanie na które długo czekałem czyli żeby odtworzył z Edgarem ich parodię występu bambie thug ale przed tym gdy oni się szykowali dłużej niż tamtym razem była przerwa muzyczna i tańczyliśmy se do the ride Janet tak się wczuła że spadła do basenu a po chwili przyszli fang i Edgar ubrani tak samo jak wtedy włączyli piosenkę po cztm zaczęli tańczyć najpierw fang odwalał jakieś balety po czym Edgar wstał z ziemi i tamczyli razem podczas tego gdy tańczyli przerwała im reklama o treści jak sobota tylko do Lidla a po tym reklama biedronki wolę dnio. Po czym wrócili do tych swoich tańców baletowo demonicznych edzia górniak dostałaby pewnie zawału.

|Skip time pod dwóch godzinach jest 1 w nocy nikt już nie jest świadomy i na zmysłach|

|Pov. Gus

   Obudził mnie jakiś huk pewnie to znowu Chester chciał zostać motylkiem zabrałem moją patelnię i się tam udałem a tam zastałem widok Mandy rzucjącej Chesterem. A jak wyszłem na zewnątrz zobaczyłem Janet i Colette śpiewające piosenkę fighter maisie i  buster leżeli na materacu w basenie a Edgar i fang odrazu rozpoznałem te przebranie bambie thug i tego drugiego zgaduję że znów robili występ ale nie wiem jak oni mnie tu jeszcze nie zauważyli. Stałem tak przez chwilę po czym podszedł do mnie buster i mnie zabrał do pokoju więc wróciłem na tak jeszcze z 3 razy.
___________________________________________

Siema siemano witam was w nowym rozdziale idę zaraz spać tylko se jedną rundkę w brawl stars zagram a mój kolega mnie zabił Edgarem (chuj chuj nie kolega)

Siema siemano witam was w nowym rozdziale idę zaraz spać tylko se jedną rundkę w brawl stars zagram a mój kolega mnie zabił Edgarem (chuj chuj nie kolega)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A na dziś takie zdjęcie

I was a bad girl, I did some bad things
I swear I did it all for fun and it meant nothing
It never happened, it was a secret
Like when a tree falls in the forest, no one hears it
Another late night, another crazy mood
And I didn't think twice what it would do to you
I was a wild child, you always knew it
It was a matter of time before I blew it
Thou shall not lie, thou shall not cheat
Thou shall not get caught or you'll end up just like me, oh
Karma's a bitch, I should've known better
If I had a wish, I would've never effed around
When I saw the pics of you and her, I felt the knife twist
Karma's a bitch
And she's with you right now

Będzię to w następnym rozdziale gwarantuję

Jak macie jakieś pomysły a chcecie zobaczyć je w tej książce to śmiało piszcie na pewno jakiegoś użyję i to na tyle paaaaa

~wakacje~ |Brawl Stars|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz