Siema takie małe ogłoszenie parafialne nie wstawiłam wczoraj rozdziału bo mi się ruter zjebał przez co nie mogłam go wstawić ale udało się i mogę ten rozdział dla was wstawić. I jeszcze chcę wam powiedzieć że nie będzie przez dwa lub trzy dni nowych rozdziałów bo chcę wam jeden długi wstawić a do tego szykuję rysunek (nie umiem rysować) Mandy i Chestera do tej książki i to na tyle paaa.
___________________________________________|Pov. Maisie
Budziłam wszystkich bo znając napewno nie wstaną. Obudziłam wszystkich najtrudniej było odbudzić Edgara ten się obudził ale nie chciał wstać ale na szczęście przyszedł fang i powiedział że na niego skoczy jak nie wstanie i ten odrazu wypadł z łóżka.
Ubrałam się w krótkie szare spodnie a do tego czarną koszulkę do tego czarne klapki i czarne okulary i szara czapka spakowałam strój kompielowy oczywiście że czarny i kilka innych rzeczy poszłam do salonu i czekałam na wszystkich przeglądając tik toka.|Pov. Fang
Przyszłem jak zwykle ostatni ja i moje szczęście do wszystkiego. Poszliśmy na plażę było do niej zaledwie kilka metrów ale i tak współczółem Chesterowi który niósł parawany po co nam one jak my jesteśmy dosłownie sami na tej plaży ale maisie kazała to on zabrał odłożyłem swój plecak i zabrałem się za rozbijanie parawanów z busterem chcieliśmy je ułożyć w kułko ale coś nie pykło o powstał kwadrat. Przerzuciłem tam swój plecak zdjąłem koszulkę i z nią zrobiłem to samo (on ma już na sobie kompielówki) po czym przez przypadek moje zjebane ręce pociągneły za sobą Edgara do wody. Kurwa co ja zrobiłem. Przynajmniej tyle dobrze że był tylko w kompielówkach.
-E-kurwa ty zjebańcu co ty zrobiłeś!
-F-nic nic sorry przez przypadek
-E-PRZYPADEK?! przypadek?!
-F-Edgar spokojnie bo ci żyłka pęknie a tego byśmy nie chcieli
-E-spierdalaj
___________________________________________
Tutututuutututtu tutututuutututtu ram tam tam
Sorry że takie krótkie ale wolę zachować dużo wydarzeń na następny rozdział do zobaczenia za dwa lub trzy dni paaaa.
CZYTASZ
~wakacje~ |Brawl Stars|
RandomGrupa znajomych z szkoły....... ....... A chuj nie chce mi się pisać Bejba it's kajna krejsa