|Pov. Maisie
Ta pogoda dziś jest jakaś popierdolona najpierw było 37 stopni a teraz kurwa burza już słyszałam pierwsze grzmoty kiedy wracałam z mojego spaceru przy brzegu morza. Ledwo co wróciłam i jak nie pierdolnęło aż usłyszałam alarmy aut z pobliskiego hotelu to ja już myślałam że w środku kraju są mocniejsze burze a jak widać się myliłam ciekawe jak to wyglądało z perspektywy ryb na przykład takich dorszy. Weszłam do domku zobaczyłam w salonie Mandy i Chestera siedzących razem na kanapie przy czym oglądali film po dźwiękach z niego usłyszałam że oglądają pilot Lackadaisy kocham to oglądać i czekam na pierwszy sezon a co do nich to oni muszą być razem bo jak nie to ja normalnie nie wierzę w miłość a obok nich na fotelu siedział naburmuszony Fang pewnie kot Edgara znowu spał mu na koszulce.
Poszłam sobie po chipsy a później do pokoju włączyłam sobie na telefonie YouTube a tam zobaczyłam nowy odcinek żelaznego który odrazu włączyłam czasem lubię się pośmiać na jego odcinkach.
|Pov. Janet
Siedziałam z Colette w pokoju i razem robiłyśmy bransoletki i naszyjniki ona już sobie zrobiła bransoletkę więc robiła spikeowi a ja robiłam trochę trudniejszą rzecz bo robiłam naszyjnik z wzoru którego się dopiero uczyłam zrobić a colette jeszcze postanowiła zrobić matching bransoletki dla Fanga i Edgara na pierwszej był napis "jesteś" a na drugiej "taka hot" myślę że im obu się spodoba ale ci jak zwykle się pokłócili o to że kto Edgara spał na koszulce fanga a teraz oboje siedzą jak najdalej od siebie naburmuszeni edgar siedzi do tego z kotem na kolanach było by blisko i by się zamordowali dobrze że wkroczył Gus z patelnią i załatwił wszystko.
___________________________________________Siemanko co tam u was? Jak wam się rozdział podoba sorry że taki krótki ale wpadłam na przezajebisty pomysł który odrazu musiałam zrealizować a jaki to już wam opowiadam.
Jako że dziś wystartowała kampania suppercell make i ogłosili że można stworzyć skin to postanowiłam że spróbuję swoich sił i stworzę skina postanowiłam że zrobię skin do Janet ale jeszcze myślę nad zdobieniem skina do chucka ale to nie jest pewne jak narazie mam stworzony przednią część skina którą wam pokażę ale nie jest to wersja finalna i jeszcze coś w nim poprawię będzie to skin rzadkości epickiej lub bardzo rzadkiej jego pilotażowa nazwa to "fire hero Janet" ale pewnie ulegnie zmianie
Tutaj macie jak ten skin wygląda myślę że tak 2/3 dni i będzie gotowy zaraz zabieram się za dalsze rysowanie (bolą już mnie palce ale jest warto) i to na tyle w tym rozdziale paaaa!
CZYTASZ
~wakacje~ |Brawl Stars|
RandomGrupa znajomych z szkoły....... ....... A chuj nie chce mi się pisać Bejba it's kajna krejsa