~14~

77 7 11
                                    

|Pov. Maisie

   Pobiegłam szukać gusa na plażę oby nie odszedł za daleko może przewyższa on intelektem Edgara, Fanga, Chestera i bustera ale to nie upoważnia go żeby sam chodził na plażę bez niczyjej wiedzy. Chodziłam i szukałam go po tej plaży aż wreszcie zauważyłam go razem z patelnią mówiłam mu żeby nie brał jej w miejsca publiczne bo ludzi straszy ale ten i tak się nie słucha.

   Podeszłam do niego i bez słowa zabrałam go na ręce po czym zaniosłam do domu i zrobiłam mu pełną prezentację o tym dlaczego sam nie może wychodzić wszędzie znając życie się mnie nie słuchał.

   Po tym żeby się uspokoić poszłam się przebrać w sportowe rzeczy i poszłam pobiegać dla rozluźnienia nerwów.

|Pov. Fang

    Zabrałem Edgara na miasto żeby sobie pochodzić i zrobić sobie matching ubrań co z Edgarem jest dość trudne. On szedł przedemną że spuszczoną głową w okularach przeciwsłonecznych ale ujrzałem sklep do którego chciałem pójść chwyciłem Edgara a ten odrazu za mną poszedł. Zacząłem przeglądać rzeczy i odrazu znalazłem zajebistą koszulkę więc zawołałem Edgara ale oczywiście ten się nie zgodził bo była biała ale była szaro czarna wersja kolorystyczna więc ją zabraliśmy po czym poszliśmy szukać spodenek a bardziej tylko ja bo Edgarowi się nie chciało. Szukałem tak kilka minut ale wtedy Edgar znalazł bardzo fajne spodenki które no oczywiście że musiały być czarne wybrał czarne obszytą ozdobnie białą nitką po tym gdy je wybraliśmy poszliśmy zapłacić i wyszliśmy że sklepu i udaliśmy się do KFC zjeść i nagrać parodię not been vegan is not okey.

|Pov. Mandy

   Siedziałam w salonie i się nudziłam bo nie miałam nic zabardzo do roboty próbowałam coś narysować na tablecie ale nic mi nie wychodziło więc poszłam do swojego pokoju położyłam się na łóżku i patrzyłam się w sufit bez celu nudząć się wtedy usłyszałam pukanie do drzwi.

-Ma-wchodź

-Ch- hej Mandy

-Ma-cześć Chester co chcesz?

-Ch-nudzi mi się i nie mam co robić

-Ma-Nooo mi też się nudzi to co robimy

-Ch-masz kosmetyki?

-Ma-no oczywiście że mam je a co

-Ch- to dawaj ja cié pomaluję

-Ma-no okej to chodź do łazienki

-Ch-okey

   Poszłam z Chesterem do łazienki on zakluczył drzwi od niej a ja usiadłam na toalecie i czekałam aż on podejdzie do mnie.

   Ukucnąl przedemną po czym zaczął mnie malować oby mu to brzydkie nie wyszło.

___________________________________________

Hejoo witam was w nowym rozdziale myślę że się fajnie czytało i juź niedługo kolejne i to na tyle dzisiaj paaaaa

Hejoo witam was w nowym rozdziale myślę że się fajnie czytało i juź niedługo kolejne i to na tyle dzisiaj paaaaa

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A tu zdj dla was miłego dnia/nocy zależy kiedy czytacie paaaaa

~wakacje~ |Brawl Stars|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz