|Pov. Janet
Zebrałyśmy wszystkich w salonie bo ja i colette wpadłyśmy na zajebisty plan który odrazu musiałyśmy zrealizować.
-J-więc tak-
-C-jedziemy jutro do wesołego miasteczka
-F-ooooo fajnie
-M-no ta ale z wami to dość niebezpieczne tam iść bo po tej trzynastolatce z energylandi jestem w stanie w wszystko uwierzyć
-Ch-no nie przesadzaj będziemy grzeczni
-G-już ja jestem od was bardziej z boonie grzeczny od was
-Bon-no fr
-B-no gus i boonie nie przesadzajcie zabardzo
-Ma-no dobra a co dziś robimy
-Ma-co chcemy Mandy co chcemy
|Pov. Edgar
Słysząc słowa że możemy robić co chcemy to odrazu poszłem do pokoju i odpaliłem laptopa na którym zacząłem grać w the Sims 4 a inaczej budować domek ale oczywiście ktoś mi to musiał przerwać czyli mistrz klapek rekinek we własnej osobie podszedł do mnie i zaczął do mnie gadać.
-F-Edgar
-E-czego wielki mistrzu klapek rekinek
-F-po pierwsze nie nazywaj mnie tak a po drugie pójdziemy gdzieś
-E- odpowiedź na to pierwsze to będę się do ciebie zwracał jak chcę a odpowiedź na drugie to nie.
-F-ej no Edgar
-E-nie nie i jeszcze raz nie
-F-ale Edgar
-E-nie
-F-Edgar
-E-НЕТ
-F-po jakiemu ty do mnie mówisz?
-E-po rosyjsku uczę się go ostatnio na duolingo
-F-to idziemy?
-E-mówiłem że nie
On i tak nie dał za wygraną zabrał mnie na ręce na tak zwaną pannę młodą po czym zaniósł mnie na taras.
-F-widzisz już wyszłeś na zewnątrz i co bolało?
-E-spierdalaj ja chcę se kościół w Simsach budować
-F-nie dziś a teraz idziemy na miasto
-E-no taaaaa ale nie chceeeeee
-F-cicho już i tak idziemy mam plan na cały dzień
-F-ale ja nie chcę
|Pov. Gus
Nie wiedziałem co robić więc se postanowiłem pójść na spacer i co że mam 8 lat mimo to pedofile się mnie boją i mojej patelni od kiedy znokautowałem jednego to wszyscy się mnie boją więc poszłem.
Przeszłem przez korytarz i salon nikogo tam nie było więc to oznaczało że wszyscy są w swoich pokojach więc nikt oprócz boonie nie widział że wychodzę hmmmm wiem! Napiszę im mały liścik i zostawię w kuchni ledwo co umiem pisać ale mi się udało położyłem kartkę na blacie po czym wyszłem na zewnątrz. Przeszłem 6 metrów i już byłem na plaży więc sobie poszłem pobiegać trzymając patelnię w ręce.
|Pov. Maisie
Poszłam po chipsy do kuchni a tam spostrzegłam liścik napisany koślawymi literami no oczywiście że to był gus przeczytałam ten liścik i nie no znów uciekł na spacer przynajmniej patelnię zabrał o tyle dobrze więc ma się czym bronić ale i tak trzeba po niego pójść więc poszłam.
___________________________________________
Hejooooo tutaj nowy rozdział dla was i już zaczęłam tworzyć obrazek fanga jako bambie thug dajcie mi tak z pięć dni na niego i będzie gotowy.I jutro już wreście wakacje kto się cieszy bo ja tak będę mogła dla was więcej rozdziałów wstawiać a to na tyle w tym rozdziale.
I co dostaliście z 5 lege star dropów pochwalcie się w kom ja miałam dobry drop dwie postacie Mandy i Charlie skin do Edgara i do bea(nie wiem jak się odmienia) i hiperka do colette.
A tutaj zdj dla was paaaaaa
CZYTASZ
~wakacje~ |Brawl Stars|
RandomGrupa znajomych z szkoły....... ....... A chuj nie chce mi się pisać Bejba it's kajna krejsa