|Pov. Patelnia Gustawka
Wut co tu się dzieje
|Godzinę później|
|Pov. Stu
O kurwa dojebanie wróciła nasza parka więc ja musiałem coś zrobić poszłem do głośnika i na podłączonym do niego laptopie włączyłem Europapę. Pobiegłem na środek i zacząłem tańczyć razem z Gusem i Boonie ale się po chwili zorientowałem że mi się utwory pojebały i zamiast europapy puściłem ome Robert lekka wpadka ale i tak każdy tu jest tak pijany że nie zwrócił na to uwagi nawet maisie ale zaraz jej tu nawet nie ma już się boję co robi. Na wszelki wypadek postanowiłem zobaczyć gdzie wszyscy są. Edgar leżał na krzesłach przy stole Fang tańczył brakedance Gus z boonie i patelnią byli ze mną Colette przebierała kaktusa Janet piła hwache w sumie logiczne bo jest 3 w nocy Chester z Mandy leżeli na materacu w basenie i spali a Buster hmmmm porozglądałem się chwilę kurwa też go nie ma tak samo jak maisie.
|Rano godzina 9:37|
|Pov. Edgar
Ojacie moja dupa kurwa co jest. Wstałem z kanapy byłem w samych spodenkach i krawacie na głowie. Co się kurwa działo to o tym nawet nie chcę słyszeć. Wstałem z kanapy po czym poszłem do toalety żeby się ogarnąć. Idąc do łazięki słyszałem jak skądś leci piosenka my dick is big ciekawie.
Przemyłem twarz wodą po czym ogarnąłem włosy po czym poszłem do mojego pokoju wziąłem laptopa pogłaskałem mojego kota po czym odpaliłem Simsy i zacząłem grać na moich kochanych modzikach🥰
|Pov. Buster
Obudziłem się a bardziej to Maisie mnie obudziła kurwa łeb mnie napierdala a ona mnie budzi po tym razem z nią poszłem gotować inaczej robiliśmy tosty z serem bo na nic innego w sumie nie mieliśmy ochoty przyszedł jeszcze Gus z boonie to im też zrobiliśmy po czym usiedliśmy do stołu i zaczęliśmy jeść oglądając przez okno jak Colette i Janet tańczą one to mają łeb że wytrzyamły.
___________________________________________
Siema siema witam was z napierdalającym mnie gardłem kurwa nie mogę wytrzymać ale chuj z tym witam was w tym krótkim rozdziale
Tesscyn 🥰
Dripowo
Mój aktualny stan psychiczny:
Zmieniłam profilowe na tesscyn🥰
CZYTASZ
~wakacje~ |Brawl Stars|
RandomGrupa znajomych z szkoły....... ....... A chuj nie chce mi się pisać Bejba it's kajna krejsa