Udało się wbiliście 1 tysiąc wyświetleń za co mega wam dziękuję lecimy po więcej a za to że tyle wbiliście dla was dziś mega długi rozdział życzę wam miłego czytania.
___________________________________________|Pov. Buster
Coś za cicho trzeba coś wymyślić hmmm co by tu zrobić. Wiem! Poszłem się przebrać ubrałem się cały na czarno i zabrałem od maisie jej blond farbę do włosów i pomalowałem końcówki po czym pożyczyłem kosmetyki od dziewczyn a od Edgara diamenty do przyklejania na twarz tak ubrany wyszłem na taras ale przed tym przejrzałem się w lustrze hmm w tym blondzie wyglądałem teraz jak joost już wiem za kogo się przebiorę następnego.
Podeszłem do głośnika odrazu wszyscy przyszli złapałem za mikrofon i włączyłem podkład po czym zaśpiewałem a bardziej to się wydarłem.
-B-i was a bad girl!
Po czym Chester musiał wtrącić swoje 3 grosze a fang i Edgar poszli sobie uśmiechając się do siebie ciekawe co planują.
-Ch-I did some bad things
-B-Karma's a bitch, I should've known betterIf I had a wish, I would've never effed around
Po czym zacząłem tańczyć a po chwili przyłączył się Chester a po kilku minutach reszta ale wtedy usłyszeliśmy ten Banger który przejął złote tarasy i zobaczyliśmy Fanga przebranego za gnoma a z drugiej strony szedł Edgar przebrany z ishowspeeda wtedy fang skoczył na Edgara i oboje wpadli do basenu Edgar był do tego pomalowany więc mu mega współczółem a Mandy i Chester to zignorowali i zrobili sobie konkurs kto z nich szybciej zzeruje 6 butelek.
|Pov. Gus
Mnie i boonie ZNOWU obudziły krzyki i huki więc tym razem oboje poszliśmy sprawdzić co się dzieje w tym wariatkowie. Poszliśmy tam a oni wszyscy oprócz Edgara który miał na twarzy farbę i fanga zawiniętego w koc próbowali którzy próbowali się wydostać z basenu tańczyli do piosenki blanki "Boys like toys" nie no powiem mają oni gust po czym postanowiłem z boonie ich razem wystraszymy ale najpierw trzeba pozbierać do tego rzeczy poszłem najpierw do pokoju Bustera i Chestera po petardę które miał Chester wogóle po co mu petardy a Boonie w tym czasie poszła do kuchni po garnek i zapałki przeszliśmy obok nich i weszliśmy do pierwszych lepszych krzaków a tam musieliśmy to bezbłędnie wykonać najpierw położyliśmy to wszystko i poszłem po kamień położyliśmy patardę a na nią garnek zostawiając z tyłu małą szparę żeby móc ją zapalić po tym a nad garnkiem boonie trzymała kamień ja podpaliłem a boonie na to szybko położyła kamień uciekliśmy stamtąd drugą stroną i szybko pobiegliśmy do drzwi przednich i poszliśmy do drugich drzwi ale będąc w połowie drogi usłyszeliśmy że petarda już odpaliła.
|Pov. Maisie
Usłyszałam huk odwróciłam się a tam zobaczyłam dym unoszący się z krzaków reszta była oszołomiona nie wiedziałam co się dzieje Chester wskoczył Mandy na ręce a fang cały mokry skulił się że strachu ale dość komicznego akcentu tej sytuacji dodała lecąca piosenka Edyty Górniak na głośniku pod tytułem "to nie ja".
|Następnego dnia rano godzina:6:49|
Obudziłam się leżąc w kuchni na blacie z bolącą głową i nogami nie mogłam prawie wydobyć z siebie prawie żadnego dźwięku boże co ja wczoraj robiłam prawie nic nie pamiętam zeszłam z blatu i się przeciągełam po czym poszłam do salonu gdzie zastałam śpiącego Chestera na dywanie i Mandy na kanapie może lepiej zobaczę gdzie są wszyscy bo się okaże że ktoś jest na dachu. Poszłam do toalety a tam w wannie śpiąca Janet kto jako jedyny spał w swoim pokoju to colette. Poszłam jeszcze sprawdzić co tam u Boonie i Gusa weszłam do ich pokoju a oni grali w karty o patelnię Gusa. Wyszłam na zewnątrz w basenie zobaczyłam fanga śpiącego na materacu nadal przebranego za gnoma z tik toka a Edgara zobaczyłam po dłuższej chwili w krzakach bo jedynie co widziałam to jego noga.
|Skip time o 4 godziny|
|Pov. Edgar
Prawie nie pamiętam co robiłem głowa napierdalała mnie do tego ten gorąc 36 stopni było halo gdzie jesteśmy w Hiszpanii czy w Polsce wziąłem już 3 przeciwbólowe nic nie pomogło może pójdę do apteki po silniejsze tabletki ale ostre dziś te słońce żadnej chmury dobra chuj z tymi mocniejszymi tabletkami wezmę jeszcze ich kilka.
___________________________________________Siema siemano witam was w nowym rozdziale jak tam humorki myślę że rodział wam się spodobał i od teraz rozdziały będą dłuższe niż zwykle jeszcze raz wam dziękuję za 1 tysiąc wyświetleń na książce jak macie jakieś pomysły co może się pojawić w książe to śmiało piszcie i to na tyle paaaaa!
I always on the run run away.
A tutaj takie zdj na dziś jeszcze raz serio wam dziękuję za 1 tysiąc wyświetleń na książce i to na tyle widzimy się w następnym rozdziale paaaa!
Takie szybkie fakty o autorce:
-mainuje ona Maisie, Gusa, Colette i Darylla
-kocha słuchać piosenki podczas pisania one dają jej wiele inspiracji do rozdziałów
-jej pierwszym mianem był Daryll
-ma dość zróżnjcowany gust muzyczny
CZYTASZ
~wakacje~ |Brawl Stars|
SonstigesGrupa znajomych z szkoły....... ....... A chuj nie chce mi się pisać Bejba it's kajna krejsa