|Następnego dnia około 11|
|Pov. Maisie
-M-Wszyscy do salonu już!
-F-ehhh już idę
-B-zaraz przyjdę
-E-ideeeeeee
-Ch- idziemy
-M-co masz na myśli mówiąc idziemy?
-Ch-że ja i Mandy idziemy
-M-aaaaa okey
Po kilku minutach wszyscy się zebrali w salonie i już chciałam zacząć mówić ale przerwał mi to telefon Edgara bo ktoś do niego zadzwonił a on prawieże codziennie zmienia dzwonek a dziś miał ustawione "Nowhere to go" na dzwonek więc ten poszedł odebrać a ja zaczęłam tłumaczyć to co chciałam powiedzieć.
-M- więc tak widzę że dziś się wszyscy nudzą a jako że ja mam zawsze najlepsze i najbardziej odpowiedzialne pomysły ale wpadłam na dwa i nie wiem który wybrać więc wam teraz dam wybór albo idziemy na plażę znalazłam takie zajebisie miejsce albo idziemy do aquaparku więc gdzie idziemy?
W tym czasie wrócił Edgar więc mu to na szybko wytłumaczyłam a w tym czasie czekałam na odpowiedź reszty która się zastanawiała.
-F-aqupark
-J-aquapark
-Ch-Morze
-Mandy-morze
-B-morze
-C-aquapark
-E-aquapark
-Boonie-Morze
-M-Gus a ty od ciebie wszystko zależy
-G-hmmm moja decyzja jest taka że jedziemy do aquaparku bo dziś jest trochę zimno a jutro ma być mega gorąc więc jutro pójdziemy nad morze
-M-no dobra to idziemy do aquaparku pakować się za 30 minut jedziemy bo otwarcie o 12
|Pov. Fang
Poszłem się przebrać ale oczywiście co zastałem jak zwykle pieprzonego kota Edgara który spał mi na mojej koszulce. Zabrałem go i położyłem na łóżko Edgara a sam poszłem się przebrać i zabrałem mój plecak a tam spakowałem kompielówki bidon bo oczywiście że w aucie to pędzie piekarnik może wybrali granatowy bo ładny kolor ale jak jest słońce to się nie da portfel gogle do pływania i to chyba tyle a nie a bym zapomniał jeszcze klapki tylko które zielone nie bo mi się źle kojarzą beżowe nie bo je przez przypadek zniszczyłem zabijając w nocy komara granatowe nie bo nie pasują. Jest są wziąłem klapki w moim ulubionym kolorze czyli jasnoniebieskim poszłsm do salonu i znowu byłem ostatni jak zawsze wogóle jak Edgar się sapakował że go nie słyszałem przyznam ma gościu talent ale co do pilnowania kota to talentu już nie ma.
___________________________________________Siemanko witam was w nowym rozdziale a teraz rzecz na którą myślę że napewno czekaliście czyli pokazanie finalnego wyglądu skina który robię a jego nazwa to "fiery heroine Janet" (chyba mogę jeszcze zmienić ale idk) więc teraz pokazuję wam całego skina (lekko krzywo to wyszło) plus Pina nad profilowym się jeszcze zastanawiam a aktualnie robię efekty do niego myślę że będzie zajebisty.
Tutaj skinek w pełnej okazałości (wiem krzywo wyszło)
A tutaj emotka podoba mi się
Życzę wam miłej nocy niech wam się koszmary nie śnią samych mitycznych i lege star dropów a ja już spadam do następnego rozdziału paaaa
CZYTASZ
~wakacje~ |Brawl Stars|
RandomGrupa znajomych z szkoły....... ....... A chuj nie chce mi się pisać Bejba it's kajna krejsa