Episode 19Z

57 2 0
                                    

"စ်ာန္ ဆရာေလး အေစာက ျပန္လာတာေတြ႕တယ္ မအိပ္ခင္ေလး မနက္စာ စားရေအာင္ သြားေခၚခဲ့ခ်ည္..."

"သူ႕ဟာသူ ဆင္းလာမွာေပါ့ အေမရယ္ မေခၚခ်င္ဘူး..."

"စ်ာန္ေနာ္ အေမ အၿမဲေျပာတယ္ ဧည့္သည္အေပၚကို ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ဆက္ဆံ ဖို႔ကို...ေၾသာ္... ၿပီးေတာ့ တိမ္ဦးယံ ေလးလည္း အေစာက ဆရာေလး ျပန္လာလို႔ အေပၚတက္သြားတာေတြ႕လိုက္တယ္ သူ႕ပါ တစ္ခါတည္းေခၚလာခဲ့လိုက္..."

တိမ္ဦးယံ အတြက္က အခန္း ကို အရင္ ခင္ထူးေနသည့္ အခန္းမွာပဲ ျပင္ဆင္ ေပးထားၿပီး ခင္ထူး ကေတာ့ အေမတို႔နဲ႕ သြားေနသည္ ျဖစ္ရာ ... ယခု မင္းရတုေမာင္ အခန္းဆီကို တက္သြားတယ္ဟု ၾကားလိုက္ေတာ့ စ်ာန္ ေနရာကေန ခ်က္ခ်င္းထ လိုက္သြားခ်င္စိတ္ ျဖစ္မိသြားရ၏... ဒါေပမဲ့ လည္း မသြားခ်င္ဘူး ဟု အိုက္တင္ခံထား ေတာ့ အေမ ေနာက္တစ္ေခါက္ထပ္ ေျပာလာမွာ ကို ေစာင့္ေန လိုက္သည္။

ေဒၚေမယဥ္ က ပဲ ဟင္းအိုးေမႊေနရင္း မွ လွည့္ၾကည့္လာကာ...

" ဟဲ့ !စ်ာန္... သြားေလကြယ္...အခုထိ မ ထေသးဘူးၾကည့္...ဒီေကာင္ေလးက..."

"အေမကလည္းဗ်ာ... မသြားခ်င္ပါဘူးဆို"

စ်ာန္ ဟန္ကိုယ့္ဖို႔ ျဖင့္ အေမ့ ကို ျပန္ေျပာလိုက္ေပမယ့္ ေနာက္ထပ္ တစ္ႀကိမ္ထပ္၍ ခိုင္းလိုက္တာေၾကာင့္ေတာ့ စိတ္ထဲက က်ိတ္ေပ်ာ္မိသြားသည္။

"ေၾသာ္... ဒီေကာင္ေလးဟာ...ကေလးလည္းမဟုတ္ဘူး...ေျပာရဆိုရ ဒီေလာက္ခက္ေနတာ... ငါ ဇြန္းနဲ႕ေခါက္လိုက္မိေတာ့မယ္...သြားအခု..."

"သြားပါမယ္...အေမေရ"

စ်ာန္ အေမ့ေရွ႕ကေန မသြားခ်င္ သြားခ်င္မ်က္ႏွာ နဲ႕ အေပၚထပ္ကိုတက္ခဲ့လိုက္သည္။ မင္းရတုေမာင္ အခန္းေရွ႕ကို အေရာက္မွာေတာ့ အခန္းတံခါး က အနည္းငယ္ ဟ ေနတာေၾကာင့္ တံခါးေခါက္မေနေတာ့ဘဲ တန္း၍ ဖြင့္ဝင္သြားလိုက္မိရာ...

"ဟင္!

"ဟာ!

ျမင္လိုက္ရသည့္ ျမင္ကြင္းက သူ႕ စိတ္အစုံကို ေျမာင္းထဲေရာက္ေအာင္ ပစ္လိုက္သလိုပင္...။ ရတု က ခႏၶာကိုယ္ မွာ အဝတ္အစား ဆိုလို႔ ေဘာင္းဘီတိုေလး တစ္ထည္သာ ပါ သည္ ။ တိမ္ဦးယံ က ထိုခႏၶာကိုယ္ေလး ကို ေနာက္ကေန သိုင္းဖက္ထား ကာ လည္ပင္းေတြကို အတင္းလိုက္နမ္းေနသည့္ပုံပင္...။ သူ႕ကိုျမင္လိုက္ေတာ့ ရတု က လန့္သြားတဲ့ ပုံေလးျဖင့္ ဇြတ္အတင္း ႐ုန္းသည္ ။ တိမ္ဦးယံ မ်က္ႏွာကေတာ့ ထုံးစံအတိုင္း သူ႕ကို ဂ႐ုမစိုက္စြာ....

ရတုများအဆက်ဆက်ထိWhere stories live. Discover now