-5-‼️

135 12 6
                                    

O gece fazlasıyla içki içmiştiler ama Denki'nin zorlamasıyla shot bardakları dizilmiş ve yaptı-yapmadı oyunu başlamıştı. Amaç mı? Cinsel hayatlarını tanımak.

"Pekala ilk soru benden." Denki soruyu soran kişi olarak shot bardaklarını doldurdu. "Daha önce biriyle öpüştüm." Hepsi içti.

"Hmm, ilginç. Mido?" Tabiki en büyük merak Midoriya'nın üzerindeydi. Ama onun sırrı hariç anlatacağı bir şey yoktu. "Üniversitede bir partide biri üzerime atladı biri. Kör kütük sarhoştu hemde. Pek önemli değildi. Sevgili anlamında sıfır." Aslında o kişi Bakugou'ydu. Ayık olsa muhtemelen bu hikayeyi de anlatmazdı ama bu sansür de yeterliydi.

Kirishima yeniden doldurdu ve düşündü. "Aslında az önce konuştuk sanki ama daha önce bir erkekten hoşlandım." 3'ü içti. Bakugou içmedi.

"Midobro?" Gözlerini devirdi. Tüm hayatı sorgulanacaktı anlaşılan. "Cinsel kimliğimi keşfetmek için birinden hoşlanmalıyım değil mi? Şu anda kimse yok zaten." Yandan Bakugou'ya bakmıştı ama ona bakmıyordu.

"Bakugou, sıra sende." O nefesini vererek boş bardakları doldurdu. "Daha önce orgazm taklidi yaptım." Hiç kimse içmedi. Bu soru aslında masadaki çift için sorulmuştu ama kendisine sorulsaydı da içmezdi.

"Bakubro.. bu olmadı." Denki kaşlarını çattı. Bardağını ona ithafen kaldırdı ve yerine koydu. "Bu direk bize gönderilmiş oktu resmen." Bakışlar ona döndüğünde gözlerini hem masada hem de çevrede gezindirdi. Bir iki soru düşünmüştü aklında. "Daha önce kimseye söylemeyeceğim bir cinsel fantezim oldu." Herkes tereddüt ederken ilk Deku, ardından Kami bardağı tekledi. Bakugou ise birkaç saniye ardından içmişti. Kafası daha yerinde olsa muhtemelen içmeyecegini düşünse de bir ara bu konuyu konuşmayı aklına yazdı.

"Denki?" Hafif krigin ama şaşırmış Kirishima'ya karşılık Kaminari fazla umursamdan omuz silkmişti. Bu konuyu konuşacak ikili belliydi zaten. "Sonra Ei. Kafam yerinde değil. Devam ediyoruz." Bardaklar doldu yine.

Sırıttı Denki. "Daha önce altta mı üstte mi olacağımı düşündüm." Hepsi içti. "Sen Mido?" Omuzlarını silkti. "Bence partnerine hatta o ana göre bile değişebilir. Karşımdakine uyardım yüksek ihtimalle. Buna Seke mi deniyordu?" İkili kafasını salladı. Ondan sonra hedefleri belliydi. "Bakubro sen?"

"Belli değil mi? Ben hep üstte olurum." Midoriya kaşlarını çattı. Pekala, eğer beraber geçirdikleri geceler olmasa buna inanabilirdi. Gizleme söz konusydu. "Eh, tahmin etmiştim."

Bakugou ise yanındakinin sinirlerini bozmayı kafaya takmıştı. Muhtemelen sarhoş kafasıyla onu kışkırtmak ve hiçbir şey yapamadığı için zevk almak istiyordu. "Beni hiç kimse altına alamaz."

İşte Midoriya bu sefer kesinlikle kızmıştı. Sanki onun altında zevkten deliye dönen o değildi. Yavaşlaması için yalvaran halini önceden biliyordu. Ama şimdilik içinde tutacaktı.

Birkaç tur daha döndüklerinde Denki sarhoşluktan kırıldığı için Kiri onu eve götürmesi gerektiğini söyledi. O sırada Bakugou da tuvalete gitmek için ayağa kalktı. Sonra da eve gidecekti.

Masadan kalkıp bakugou ile kendinin hesabını ödemiş ardından ise tuvalete girip ellerini birbirine kenetleyip köşeye yaslanmıştı.

Kabinden çıkan Bakugou ellerini yıkamak için musluğu açtığında ona bakmadan konuştu. "Ne oldu yine Deku?" Yaslandığı yerden ayrıldı ve tam arkasına geçerek kendini bastırdı. Ayrıca bir eli göğsüne gitmek için gömleğinin altından elini sokmuş ve kafasını boynuna gömmüştü. "Ne yapıyorsun salak! Uzaklaş." Musluğu kapatıp ittirmeye çalışsa da boşunaydı.

"Demek kimse seni altına alamaz." Kendini sürttü ve elini göğüs uçlarına çıkartırken boynunu ısırdı. Şimdiden kulakların dolan iniltilerle sırıttı. Yeşil gözleriyle aynada yere bakan kırmızı gözleri izlyordu. "Dokunuşlarıma hassas olduğunu sanki bilmiyorum Katsuki." Diğer elini kasıkları çevresinde dolaştırdı ve bu sırada boynunu ısırmaya devam etti. O sırada sarışın sadece elleriyle lavobunun kenarlarına tutunmuş derin nefesler alıyordu. Normalde engelleyeceğini o da biliyordu. Halka açık alandalardı ve iddia hariç çok nadir yaparlardı ama ne o ne de önündeki adam pek de umursutor gibi görünmüyordu.

İddia-Bakudeku/DekubakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin