-13-

45 6 3
                                    

Sabaha doğru keşfedilen ve göğsüne bir mermiyle ölmüş olan ceset beraberinde kargaşa getirmişti. Midoriya ve Bakugou olay mahalli olan eski bir mahalldeki terk edilmişin evin etrafını sarı bantlarla çevirmiş ve inceleme ekibine haber vermişlerdi. Tabi birde rada yaşayan dedikoducu insanlardan ve haber kanalları muhabirlerini uzak tutmak için çaba harcıyorlardı.

Normalde bu kadar sakin biraz mahalledeki olay bu kadar ilgi çekmezdi ama bu sefer ölen kişi sosyal medya fenomeni olan bir erkekti. Daha sabahın erken saatleri olmasına rağmen şimdiden tüm sosyal medya ve o kişinin hayranları yas paylaşımlarına başlamıştı.

Çok fazla insanın dahil olması muhtemel ve gerçek katili bulmak icin fazlasıyla sorgu gerektiren bir davaydı bu. Kısacası Bakugou şimdiden iddiaya girdiğine pişman olmuştu.

Destek ekiplerinin gelmesiyle ikili az da olsa rahatlamıştı. Olay yeri incelenirken ölen kişinin ailesine haber verip konuşmak için çağırmışlardı.

Çoktan haberi herhangi bir yerde görmemişlerse tabi.
...

İncelenmesi gerekenler analiz ekibine yollanmış, Bakugou teknoloji uzmanı Todoroki'ye haber vererek hesaplarını ele gecirip şüpheleri şeyleri bildirmesini söylemiş, Deku ise en yakınları sayılacak ola ları bulup şüpheli listesi çıkarmaya ve ifade için çağırmaya başlamıştı
...

5 günde diğer fenomenlerle iletişime geçip yalansız ilişkileri anlatmalarını istelenince öldürülen erkeğin çok da sevmedikleri ortaya çıkmıştı ama hiçbiri onu öldürecek kadar nefret etmiyordu.

Peki onun ölümünden yarar sağlayacak olan kimdi? Ya da katilin sebebi neydi?

Bakugou için çok netti. Sevgilisiydi. Onu gibi fenomen sayılabilecek biriydi ve son olan olayda takipçi sayısı fazlasıyla artmıştı. Ayrıca o gün beraber görülmüşlerdi. Sonra yapılan sorgularda Yakın arkadaşlarının tahminlerine göre ölen kişinin başka bir sevgilisi daha vardı ama kimse kim olduğunu bilmiyordu.

Kıskançlık ve aldatılmak çok korkunç şeylere sebep olabiliyordu.

Bu mükemmelle yakın senaryodaki boşluk kadının cinayet saati nerede olduğunun net olmasıydı. Fotoğraflar kanıtlıyordu ama yakın kız arkadaşıyla çekilip cinayeti işleyip geri dönecek vakti de vardı ve emin olmadan kimseyi suçlamak istemiyordu.

Diğer bir tahmini 2. sevgiliydi ama sosyal medya hesaplarında ve telefonunda aldatma veya kim olduğu ile ilgili kanıt bulamamışlardı.

"Daha fazla inceleme gerekiyor." Dosyayı kapadı geri yaslanarak ve kafasını ovdu. Düşünmekten beyni açıyordu. "Kacchan." Kaşlarını çattı. "Ne var?"

"Kahve molası verelim mi yakındaki kafede? Ayrıca son dava hakkında konuşuruz. Açıkçası çıkmaza girmek üzereyim." İstemeyerek de olsa içinden onayladı. "İdda iptal. Tarafsız yaklaşamıyorum ve şu fenomenlerin boş konuşma kayıtları daha da bunaltıyor."

"Yine de istersen hala bir şeyler alabilirim. Bende içmeyeli oldu baya." Omzuz silkti ve kapıyı açtı. Dedektif alanından genel merkeze çıkmışlardı. "Bedava içkiyi reddetmem." Kirishima ve Kami yanlarında belirdi. "Yine idda mı?" Deku kafasını iki yana salladı. "Hayır. Davayı kim çözerse demiştik ama beraber çalışmaya karar verdik."

"Bize de göstersenize. Yeni bakış açısı güzel olur." Bakugou bir anlığına geri dönmeyi düşünse bile sonradan çenelerini çekeceğini biliyordu. Ayrıca davayı çözmeden bırakırsa sürekli aklında dolanacaktı. O seeeiz kalırken Deku onları çağırdı.

"Dosya ve kayıtlar şu çantada kahve alıp oturacağız. İsterseniz gelin." Elbette kabul etmişlerdi ve beraber merkezden çıktılar.
...

Olay üzerine tartışırken merkezden gelen telefon daha da işleri karıştırmıştı. Erkeğin yakın arkadaşı merkeze ifade vermeye gelmişti ve her şey için sevgiliyi suçluyordu ki söylediğine göre elinde kanıt da vardı.

İddia-Bakudeku/DekubakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin