-30-‼️

57 10 46
                                    


Her bölümü benimle okuyan takipçilerimi cook seviyorum ❤️❤️
...

Aradan geçen birkaç günün ardından aralarında anlaşarak başka bir oteldeki odada karşılıklı duruyorlardı.

"Kacchan, geri çekilmek için son şansın." Kaşlarını çattı. "Asıl senin son şansın. Kabul et ve bitsin." Deku sadece gözlerini devirdi. Eğer o geri adım atmazsa kendi de atmayacaktı.

Az sonra ne yapacaklarını ikiside biliyor ama bundan kendilerini de şaşırtacak şekilde nefret etmiyor, hatta merak ediyorlardı.

"O halde taş kağıt makas?"
"Ne?"

Deku nefesini verdi. "İlk kim üstte olacak olacak Kacchan." Ah, hayır diye düşündü içinden. Şu anda o üstte olacaktı. Dibine kadar girdi ve çenesiyle elini kavrayarak kendine bakmasını sağladı. Üstünlüğünü kabul ettirecekti.

Elini beline sarıp kendini bastırmış, dudaklarını öperek baskınlığını belli etmişti. Boynuna sarılan ellerle dilini de daldırırken nefesini tuketene kadar bitişik kalmıştı.

En sonunda ayrıldığında kendinden emin sırıtmasıyla elini omzuna attı. "Yat şuraya Deku. Tüm hafizanı getireceğim." Yangın çıkmış gibi parlayan kırmızı gözlerin içinde kaybolmuştu. "Pekala Kacchan." Omzunda olan eli yanağına gidip hafif okşamış ve hızlı hareketle boynundan çekerek 2. kere öpüşmeyi başlatmıştı.

Katsuki omzundan çekilmesiyle dudaklarını ayrılmış ve karşında neredeyse çilek denilecek bir yüzle karşılaşmıştı. "Ne oldu? Çok mu hoşuna gitti deku?"

"Salak, nefessizlikten gidecektim." Duymamazlıktan geldi ve bu sefer boynuna ilerledi. Beyaz boynunda geçenki gibi iz olursa onu sinir edeceğini bilerek sertçe öpmeye başlamıştı. Bu sırada onu yatağa yönlendirmiş ve uzamasını sağlamıştı.

Elini iki yanına koyup ona üstten bakarken hala nefes nefese ve yarı dağılmış görüntüde bir İzuku vardı. Gerçekten sertleşmeye başlamıştı şimdiden. "Öyle bakmaya devam mı edeceksin yoksa ben mi bir şey yapayım? Manzara hoşuna gitti herhalde."

Katsuki sırıtarak üstünü çıkartıp bir kenara attı ve onu t-shirt'ünü de çıkardı. "Senin gibi bir aptalın nasıl seksi durduğunu düşünüyordum." Cevap vereceği sırada göğsünü ısırarak inlemesini sağladı ve kendini hafif sürtmeye başladı.

"Ka-kacchan, acıyor."
"Bir şey yapmadım bile. İlkin mi?"
"T-Teknik olarak olamaz."
"Dürüst ol aptal. Dalga geçmeyeceğim."
"Sence? Nerdeyse doğduğumdan beri dibimdesin. Evet ilk."

Tepki vermeden ağzını yine göğsüne yaklaştırmış ve bir elini eşofman altına atmıştı. "O halde zevk aldığından emin olacağım." Aslında Bakugou'nun gizlediği şey, onun da ilki olacağıydı. Sadece rol yapabilmek için fazlasıyla porno izlemiş ve şu anda heyecanını kontrol altında tutmaya çalışıyordu. Ama kabul etmeliydi ki bu bedeni tamamen kendisine ait yapmak istiyordu.

Eli tenine değerek aletine kadar gitti ve kavradı.

"Ahhh.. lanet." Sıktı bıraz ve Deku'nun beli yükselirken eşofmanını çıkardı. Kendininkini de bir kenara attı. "Direk yapmayacaksın. Değil mi?"

Ufak bir kandırmacadan sorun olmaz diyerek elini onun siyah boxerına koydu
"Belki." Deku'nun yüzü solmaya başlarken tekme atmak için ayağını kaldırdı. "KATSUKİ SAKIN!" Ayağını havada yakalayıp omzuna koydu ve kıkırdadı. "Sakin ol. Eğlenceğiz biraz sadece." Kendi koyu kırmızı boxer'ı indirip aletini ortaya çıkardı.

İzuku yutkunmasını engelleyememişti. Katsuki ise bunu görse de bir şey demeden onun boxerını indirdi. Yaşadığı şaşkınlığı gizli tuttu ve nerdeyse aynı boyutta olan iki aleti elleriyle birleştirdi.

İddia-Bakudeku/DekubakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin