OY VERELİM LÜTFEN❤️
______________________________________________________________________________
"O pek sevimli, gözel, ince, nazlı bir xilqet.
Onun ayaqları altındadır fəqət cənnət.
Qadın gülerse, şu ıssız mühitimiz gülecek.
Süreklenen beşeriyyet qadınla yükselecek."┏━━━━━༻❁༺━━━━━┓
✿
Miran'ı tanıdıktan sonra hislerimi en uç noktalarda yaşamaya başlamıştım. Bazen tek bir bakışı, tek bir cümlesi yeterdi heyecanlanmama. Beni nasıl etkileyeceğini çok iyi biliyordu.
Evlendikten sonra işleri hep aksıyordu. Çoğunlukla sebep bendim, fakat hiçbir zaman sorun etmemişti.
Konuşmayı pek sevmezdi. Berfin hanım hep lafı ağzından zorla alırız diye kızar ama benim yanımda bülbül gibi konuştuğunu bilmiyordu.
Her hareketinin bana özel olduğunu hisettiriyordu.
Arabayı park edip telefonlarımızı da alarak indi. Ben kemerimi çıkarana kadar büyük adımlarla kapıma ilerlemiş ve açmıştı. Tutunmam için elini uzattı. Beklemeden elimi avucuna bıraktım. Eli kocamandı ama elimden hep narince tutardı.
Diğer elimle elbisemin eteklerini topladım ayaklarıma dolanmasın diye. Sonrada topuklularıma dikkat ederek arabadan indim.
"Teşekkürler beyefendi." dedim nazikce.
Dudağının sağ köşesi usulca kıvrıldı. "Her zaman, hanımefendi."
Kapıyı kapatıp kumandasıyla kilitledi. Sonrada yanıma yaklaşıp kolunu tutmam için kaldırdı. Bir elimin parmakları kocam bey'in kolunu tutarken diğer elimlede elbisemin eteklerinden tutuyordum. Peki nereye mi gelmiştik? Deniz kenarına.
Denizin mavi dalgaları büyük taşlara ve sahile vurup geri çekiliyordu. Büyüleyiciydi. Suyun sesini dinlemek insanın tüm sinirlerini sakinleştiriyordu.
Salınarak yürürken etrafa göz gezdirdim. El ele yürüyen sevgililer, banklarda oturan yaşlı çifler, gülerek sohbet eden genç kızlar, en önemlisi martılar ve kediler.
Denizin vurduğu serinlik yüzümü gülümsetti. Bugün daha güzeldi sanki. Midem hiç bulanmamıştı mesela. İçimde herhangi bir sıkıntı yoktu. Miran'ın beni nereye götüreceğini bilmediğimden aklımda sürekli bir şeyler dönüyordu.
"Hayatım." diye seslendim nazik sesle.
"Efendim karım." diye cevap verdi sakince.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Gül
BeletrieBERDEL. . . Hikayede cinsel ve yetişkin içerik, küfür, dövüş ve bol bol klişe sahneleri vardır. Bunu bilerek okuyun lütfen, sebebsiz linç yemek istemiyorum. Bölüm sayısı sizi korkutmasın, bölümler kısadır. . 17.05.2024✨ . (8) yaş farkı vard...