48. "Düğün."

2.9K 294 56
                                    

────୨ৎ────

────୨ৎ────

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

────୨ৎ────

3 ay sonra.

Yine bir sabaha mide bulantısıyla gözlerimi açtım. Üç koca ay geçmişti ve ben hâlâ mide bulantısı çekiyordum. Hamilelikte en büyük sıkıntı, çekdiğim kadarıyla söyleyebilirim ki mide bulantısıydı.

Üzerimdeki ince pikeyi yana fırlattım. Haziran ayındaydık ve sıcaklar yüzünden bulantım ekstra artıyordu. Bunalıyor ve su gibi terliyordum.

Ayaklarımı yavaşca yataktan sarkıtıp avucumu belirginleşmiş göbeğime yasladım. Dudaklarımı büzdüm bıkkınlıkla. "Bebeğim. Neden her sabah beni mide bulantısıyla uyandırıyorsun." diye sitem ettim ağlamaklı sesle. İlk zamanlar hamileliğim gayet güzel gidiyordu. Bulantım yoktu mesela, ama son zamanlar bunun aksini yaşıyordum. Bel ağrılarım şimdiden başlamıştı bile. Dokuz aya kadar nasıl dayanacaktım, hiçbir fikrim yoktu.

Paytak adımlarımla banyoya gittim. Kapıyı açıp içeri girdikten sonra geri kapattım. Miran'ın uykusu fazla derin değildi. Bazen küçük seslere bile uyanırdı. Sabah daha erken olduğu için uyandırmak istememiştim. Canım kocam çok çalışıyordu. Kendine yüklenme dediğimde bebeğim için, sizin için tüm çabalarım, güzel hayatı olsun diye, diye cevap verirdi.

Lavabonun iki yanına avuçlarımı bastırıp kafamı toparlamak için bir iki saniye gözlerimi kapattım. Midem ağzıma geliyordu sanki. Dün gece uyumadan hemen önce kusmuştum ve sabah hiçbir şey yemediğim halde daha ne çıkaracaktım bilmiyorum.

Gözlerimi aralayıp musluğu açtım. Ellerimi yıkadıktan sonra yüzümüde güzelce yıkayıp saçlarımı ensemde topladım. Hızlıca dişlerimi fırçalayıp geri odama döndüm. Kusmamıştım ama bulantım da durmamıştı. Bazen tüm günü böyle devam ettiği için iki lokma zor yiyordum.

Hâl böyle oluncada Miran dahil neredeyse herkes yemem için tepemde pervane oluyordu. Şaşırıyordum ama Berfin hanım bile çoğu zaman benim için özel yemek yaptırıyordu. Bir keresinde kendisi bile hazırlamıştı. O gün hepimiz şoka girmiştik. Tüm o iyi davranışları bebeğim içindi, benim için değil. Bunu adım kadar iyi biliyordum. O yüzden yaptığı hiçbir şey gözüme görünmüyordu.

Hava almak için balkona çıkmak istedim. Belki mideme iyi gelirdi. Balkon kapısının kulpundan tutarak yavaşca indirdim ama ince sesi yüzünden Miran'ın arkamdan "Helin?" diyen uykulu sesini duyunca yüzüm asıldı.

Arkama dönüp mahmur bakışlarıyla beni izleyen kocama baktım. "Uyandırdım, afedersin."

Ayaklarını yataktan sarkıtıp tek eliyle yüzünü sertçe ovaladı. Uykudan arınmak için kendine gelmesine biraz zaman tanıdım. Ayağa kalkıp yavaş yavaş yanıma geldi. "Olur mu hiç?" alnımdan nefesini içine çekerek öpüp geri çekildi. "Günaydın bu arada." yeni uyandığı içi ses tonu daha tok geliyordu. İnce eşofman altıyla dururken saçlarını eliyle karıştırıp dağıttı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 4 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kara Gül Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin