'Rüya'

65 12 0
                                    

Merhabaaaa
Ben geldimmm

Bir takipçime teşekkür etmek isterimmm
Kitabıma yaptığın güzel ve tatlı yorumlar için teşekkür ederimmm RuhNehriTeknesi
🥹💗💝
Yorumlarını ne zaman okusam yüzümde bir tebessüm oluşuyor 💘

RÜYA

Luna Seraphine

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Luna Seraphine

Sıkılmış bakışlarımı etrafta gezdirdim. Bu gün yalnızdım. Lily hastalandığı için dışarıya çıkma izni yoktu. Hazel ise annesi ile büyükannesinin yanına gitmişti. Ağaç eve tek başına gelmiştim. Burası Lily olmadan sıkıcı oluyordu. Yumuşak koltuktan kalkıp resim yaptığım masanın önüne geldim. Birlikte resim yapardık hep.

Sandalyeyi çekip oturdum. Her kesten gizlediğim bir günlüğüm vardı. Lily bile bilmiyordu. Kalemi mürekkebe batırıp duygularımı kağıda döktüm.

Sevgili günlük

Son zamanlarda kendimi çok yalnız hissediyorum. Kız kardeşim ve Hazel var. Ama nedense yalnız hissediyorum. Belkide hislerimi onlara söyleyemediğim içindir.

Kız kardeşim Lily. Her kes tarafından sevilen biri. Okulda bile popüler. Hayır, kıskanmıyorum. Sadece bu kadar mükkemmel olması ve benim onun yanında sönük kalmam canımı sıkıyor. Derslerim çok başarılı. Annem ve babama gösterdiğim zaman sadece gülümsüyorlar. Ama Lily gösterince hep sarılıp, öpüyorlar. Bir kere neden banada sarılmadıklarını sordum. Cevap şuydu :Sen büyüksün. Sarılmak sadece küçükler içindir.

Keşke büyük olmasaydım. Kendimi hep kötü hissediyorum. Okuldaki çoçuklar hep Lilyi sormak için benle arkadaş oluyordu. Bundan bıkmıştım. Sanki yan karakter gibiyim. Bundan nefret ediyorum. Yinede ondan nefret etmiyorum. Sırf diğerleri yüzünden kardeşimden nefret edemem.

Umarım gelecekte beni benden çok seven biriyle tanışırım... Beni mutlu edecek biri.

Günümüz

Kirpiklerimi araladım. Gözlerimle etrafı inceledim. Burası Zaydenin evi değildi? Elimden destek alarak ayağa kalktım. Sanki bir mağaranın içindeyim. Rüyadamıyım acaba?

İlerde biraz ışık vardı. Yaklaştığımda bunun ateş olduğunu anladım. Birisi burda yaşıyordu. Masanın üzerinde yemek atıkları vardı. Her kimse yeni gitmişti. Yan tarafta duran fotoğraf dikkatimi çekti. Siyah saçlı ve kırmızı gözlüydü. Aynı benim gibi. Kaşlarım çatıldı. Anneme benziyordu. Fotoğrafın altında bir yazı vardı.

Victoria Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin