'Lanet'

38 7 0
                                    

Helloo her keseee
Bu gün nasılız bakalım???

Bu gün baya enerjim yerinde djsjksks

Bende bölüm yazmaya karar verdim

Keyifli okumalarrr🫠❤️‍🔥

LANET

Yorgun gözlerini etrafta gezdirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yorgun gözlerini etrafta gezdirdi. Kaçıncı kez bunu yaşıyordu? Hatırlamıyordu. Ne yaparsa yapsın sonu değiştiremiyordu.

Acını her defasında iliklerine kadar hissediyordu. Bu döngüden kurtula bilecekmiydi? Yoksa sonsuza kadar devam mı edecekti?

Gelen ayak sesinden kim olduğunu biliyordu. Ezberlemişti artık. Başını kaldırdı ve ona baktı. Gözleri nefret ve kin doluydu. Öldürmek istiyordu ama yapamayacağını da biliyordu.
Gözleri soğuk ve alay doluydu. Baştan aşağı onu süzdü. Güçsüz olması ona zevk veriyordu. Susmak istemiyordu. Her şeyi yüzüne söylemek istiyordu. Kadın bir kaç defa yerinde kıpırdandı. Bağlanmıştı. Beyaz saçları yüzünü kapatıyordu. "İstediğini daha alamadın mı?" Kadının sesi şaşırtıcı derecede soğuktu. Sırıttı. Hep yaptığı gibi. Yüzünü gizliyordu. Kadın yüzünü ezbere biliyordu oysa. Onun her şeyini biliyordu.

Onda hisssetirdiği duygular nefret, kin, hayalkırıklığı ve üzüntüydü.

Eskiden değer verdiği birisinin ona bunları yapması akıl almazdı. "Sence? Beni iyi tanıdığını sanıyordum Victoria." Kadının dudaklarından kısık bir kıkırtı çıktı. "İnan ki seni senden daha iyi tanıyorum. Sadece emin olmak istiyorum."

Bir adım geri gitti. Etrafına saçtığı enerji onu boğuyordu. Nefes almakta zorlanıyordu ama bunu ona belli etmedi." Sence kaderin değişe bilirmi Victoria? Hala bir umudun varmı?" Gözlerini yere dikti. Umudu yoktu. Kaç kez denese bile olmamıştı. O sadece yaşamak istemişti.

Kaderi sadece bir kişinin elindeydi. O kişi ise Luna Seraphineydi. Gözleri kısıldı. Evet doğru duydunuz. Onun kaderini değiştirecek tek kişiydi. Onunla bir kez iletişim kurmuştu. Ormanda. Ancak ondan sonra bir daha iletişim kuramadı.

"Umudum yok. Ama belki Luna Seraphine bunu yapa bilir." Yüzü görünmese bile gerildiği haraketlerinden belli oluyordu. Yumruklarını sıktı. "Böyle bir şey olmayacak." Kadın yani Victoria gülümsedi. İnanıyordu. Gözlerini kapattı. Lütfen. Yardım et Luna.

***
Bakışlarım hala Simon ve Zaydendeydi. Clara yanıma geldiği andan beri ikiside garip davranıyordu. Çokta kafama takmadım.

Clara ile biraz vakit geçirdikten sonra odasından çıkmıştım. Kendimi şimdi biraz iyi hissediyorum. Biri ile sohbet etmek iyi gelmişti.

Victoria Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin