Selammm
Yeni bölümmmm
44 bölümle karşınızdayım
Finale giderek yaklaşıyoruz :(DÜŞEN MASKELER
༻𝙏𝙚𝙠 𝙩𝙚𝙠 𝙝𝙚𝙧 𝙠𝙚𝙨𝙞𝙣 𝙢𝙖𝙨𝙠𝙚𝙨𝙞 𝙙üş𝙚𝙘𝙚𝙠༺
Gece. Davetten önceki gün
Yatağıma uzanalı çok olmuştu ama hala uyuyamamıştım. Gözlerimi açtım. Düşüncelerim beni rahat bırakmıyordu.
Ne yaparsam yapayım aklımdan çıkmıyordu. Her şey o kadar garipti ki...
Xavierden cevap yoktu. Ne Zayden ne de Simon cevap vermiyordu. Ve ikisinin Clara ya olan bakışları beni şüphelendiriyordu.
Bilincimin yerinde olmadığı zaman neler olmuştu?
Belki Victoria biliyordur. Ama ona nasıl güveneceğimi bilmiyorum. Katildende bir iz yoktu. Bulmacayı çözmemi istedi ama kendisi ortalıkta yok.
Yorgun gözlerimi odada gezdirdim. Karanlıktı. Ayın ışığı aydınlatıyordu odayı. Aniden kelebekli kolye parladı. Yataktan kalktım ve masanın üzerinden aldım.
Her yer karardı. Ve yeniden ormanda buldum kendimi.
Victoria bana bakıyordu. Yaklaştı ve yüzümü inceledi. Gergin olduğu belli oluyordu. Boğazımı temizledim ve konuştum. "Beni sen mi çağırdın?" Başıyla beni onayladı. Her ne diyecekse ciddi bir şey olmalıydı. Onunla ikinci kez karşılaşsam bile gergin olduğunu anlamıştım.
"Yarın ki davet hakkında. Seni uyarmak istedim Luna." Kaşlarım çatıldı. Ne demek istiyordu? Kafamın karıştığını anlamış olacak ki yeniden konuştu. "Noah'a güvenme Luna. Bu sana garip gele bilir. Bana güvenmeyede bilirsin. Ama hiç bir şekilde ona güvenme." Noah? Noah'a pek güvenmiyorum. Hayatıma aniden girdi. Onunla alakalı beni şüphelendiren bazı şeyler vardı. Ve Victorianın sözleri daha çok şüphelenmeme neden oldu.
" Bana zarar vere bileceğini mi ima etmeye çalışıyorsun? " Victoria kırmızı gözlerini benden çekti. Akan şelaleye baktı. "Evet. Seni öldürmeye çalışacak." Gözlerimi kırpıştırdım. Bunu beklemiyordum. Ama nasıl biliyordu? "Sana öylece güvenmeyeceğimi biliyorsun. Beni öldüreceğini nasıl öğrendin?" Karşımdaki bana benzeyen kadının kim oldğunu oldukça merak ediyorum. Neden bana yardım etmek istiyordu? Neden bana benziyordu?
Victoria derin bir nefes verdi. Gözlerini eline konan kelebeğe dikti." Sana söyleyemeyeceğim bazı konular var. Ama yemin ederimki zamanı geldiğinde anlatacağım Luna. Sadece bana zaman ver." Alayla güldüm. Bu nasıl saçmalıktı? Ona güveneceğimi düşünüyordu. Ama hayır. "Sana güvenmiyorum. Neden bana benzediğini bile bilmiyorum. Sadece aklındaki düşünceleri söyle bana." Victoria gülümsedi. Turuncu kelebek uçmak istedi ama Victoria onu eliyle ezdi. Kaşlarım çatıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victoria
FantasíaVictoria on altı yaşını geçse bile ne yazıkki güçlerine kavuşamamıştır. Ancak bir gün beklenilmeyen bir şey oldu. Yeni bir güç. Ve yeni bir seviye.