Selammm
Nasılsınız????
Ahuzarr_Soykamerr kitap kapağı için çok teşekkür ederim 🫶❤️
Çok beğendim <3Şimdi geçelim günün sorularına
Isabel sizce öldümü yoksa hala yaşıyormu?
Lunanın anne ve babası hakkında ne düşünüyorsunuz?ŞOK EDİCİ HABER
Bu gün cezam bitiyordu. Tam bir haftadır dışarı çıkmadım. Balkondan kaçtığımı saymazsak. O gün kolayca odama gele bilmiştim. Xavier sayesinde. Hizmetlilerden birinin kiyafetini giymiş ve yüzümü saklamıştım. Eh kimsenin umurunda olmadığım için anlamadılar bile.
Bu gün cezam bittiği an ağaç eve gideceğim.
Garip bir şekilde hiç kimse gittiğimin farkına varmadı. Kaldığım üç gün içinde hep birileri gelip kontrol etmişti. Garip...
Bu gün elbise giymeyecektim. Dövüş eğitimini çokta bilmediğim için ekstra olarak dövüş teknikleri öğreneceğim. Küçüklüğümde babam izin vermişti ama annem itiraz ettiği için dövüş eğitimi alamadım. O yüzden kendim öğrenmeye karar verdim. Ama Lily olayından sonra hevesim kaçmıştı. Aslında o zaman daha çok çalışmalıydım. Keşke şuan güçlü ola bilseydim. Her iki dündayda da güçsüz olmak ne kötü.
Nedense öldüğüm ana kadar olan olayları hatırlamıyorum. Nasıl oldu, neden oldu hiç bir fikrim yok.
Peki ya sık sık gördüğüm beyaz saçlı kız?Tam her şeyi çözdüm derken yeni bir şey çıkıyor. Aslında çözdüğüm bir şey falan yok.
Daha buraya neden geldiğimi bile bilmiyorum. Acaba Hazele anlatsammı? Burada tek güvene bileceğim kişi Hazel. Onu uzun süredir görmüyorum.
Kapı çalındı. Sessiz kaldım. Zaten açılacaktı o kapı.
Kapı açıldı ve içeri Sarah geldi. Bakışları yorgun olduğunu haykırıyordu.
"Sarah? Neden bu kadar yorgun gözüküyorsun? Bir sorunmu var yoksa?" Gözlerimi kısıp yüzünü inceledim. Mavi gözleri ışıldamıyordu. Ve gözlerinin altı siyahtı. Ya iyi uyumamıştı yada ağlamıştı."Sarah? Hemen neler olduğunu açıkla." Dedim biraz sert sesle. Bakışlarını kaçırdı.
"Kraliçe cezanız bittiği kapıyı açmamı istedi prenses."Sesi bile kısıktı. Bakışlarım ellerine takıldı. Kırmızılık vardı ellerinde. Ellerine baktığımı anlayınca hemen saklamaya çalıştı. Bir hamleyle elini kavrayıp ne olduğuna baktım. Kaşlarım çatıldı. Bıçak izleri...
" Bunu sana kim yaptı? "Dikkatle baktığımda boğazında da morarmalar vardı.Parmak izlerine benziyordu. Sarahtan ses çıkmıyordu. Sabırla konuşmasını bekledim.
" Bak Sarah. Kimin yaptığını söyle sadece. "Yutkundu Sarah. Korkuyordu. Birine söylemesin diye tehdit edilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victoria
FantasyVictoria on altı yaşını geçse bile ne yazıkki güçlerine kavuşamamıştır. Ancak bir gün beklenilmeyen bir şey oldu. Yeni bir güç. Ve yeni bir seviye.