'Genç Varis'

55 13 0
                                    


Ben geldim
Bu bölümde baya zaman atlaması var. Bakalım genç varis kim? Lunamı yoksa başkasımı?
Keyifli okumalar 🎀🌯

GENÇ VARİS

Kapının çalınmasıyla elindeki kazağı kenara bıraktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kapının çalınmasıyla elindeki kazağı kenara bıraktı. Markın geldiğini anladı. Çünkü ondan başkası gelmezdi eve. Yıllar önce kocası ve çoçukları tarafından terk edilmişti yaşlı kadın. Çektiği acı hala tazeydi. Ama bir gün siyah saçlı ve kahverengi gözlü çoçukla karşılaştı. Ailesi tarafından terk edildiğini anında anlamıştı. Çünkü o bakışları iyi tanıyordu. Yıllar geçti. İkisi bir birine çok bağlandı.

Artık yaşlanmıştı kadın. Fiziksel işleri tam olarak yapamıyordu. Bu yüzden işini kaybetmişti. Mark bunu görmüş ve çalışmaya karar vermişti. Mark iyirmi bir yaşındaydı. Kasabada ünlü bir çoçuktu. Yakışıklı yüzü ve her işi yapa bildiği için hemen ünlü oldu.
Oğlunu daha fazla bekletmek istemedi kadın. Dikkatle yerinden kalktı. Yılların yorgunluğu onuda yormuştu. Kapının yanına gelip ne olur olmaz delikten baktı. Kasabada hırsızlar çoğalmıştı son günlerde. Mark olduğunu görünce kapını açtı. Ve Markın gülümseyen yüzüyle karşılaştı. Hemen kadını kendine çekip sarıldı.

"Seni çok özledim anne."Geri çekilip kadının alnından öptü. Kadın hafifçe gülümsedi." Yalan söyleme. Mektup bile yazmadın küçük velet."Mark dudaklarını büzdü. Kendince tatlı olduğunu düşünüyordu. Ayakkabılarını çıkarıp kenara bıraktı. Özlemişti annesini. Bir gün bile görmese özlerdi. Hemen geçip koltuğa oturdu. Bazen pazarlık için başka ülkeye giderdi. Bir hafta ve ya bir ay. İşine göre değişiyordu. Bir haftalığına gitmişti bu sefer. Kadın ocağın altını yaktı. Oğlunun aç olduğunu biliyordu.

"Dedikoduyu duydunmu?" Kadının bakışları oğluna yöneldi. Anlamamıştı. Kadın dışarıya sadece işleri olduğunda çıkardı. İnsanları pek sevmezdi. "Neymiş bu dedikodu?" Diyerek merakla sordu.
"Sanarım genç varis gelecek. Her kes telaşlıydı bu gün." Kadının bakışları pencereye takıldı. Sonunda diye düşündü. Gülümsedi. "Bu gün aldığım en iyi haber."

"Genç varisi hiç gördünmü anne? Nasıl biri olduğunu merak ediyorum. Her kes çok güzel olduğunu söylüyor."

"Evet. Çok güzel. Peri kızı gibi..." Kadın dalıp gitmişti. Eskiden tanışıyorlardı. O zamanlar genç varis iyirmi yaşındaydı. Yüzü çok solgundu. Ağır şeyler yaşadığını anlamıştı kadın. Genç varis ona çok yardım etmişti. İki yıldır bu topraklara gelmedi. Annesi ve babası ile kalmak için gittiklerini söyleyenler vardı. Bazıları ise işleri için gittiğini söylüyordu. Umarım beni hatırlıyordur diye düşündü kadın. Ona çok minettardı.

Genç varis Luna Seraphine

Bakışlarım dışarı yöneldi. Kaç yıldır şehrimden ayrı kalmıştım. Sorun değil. Artık her şey düzene girecekti. Başka yol olmadığı için kasabanın içinden geçiyorduk. Saraya giden tek yol burdandı. Gelen giden durup at arabasına bakıyordu. Kasaba halkı genç varisin geldiğini biliyordu. Çoğu kişinin arasında gözlerim tek bir kişide durdu. O kadın... Bakışlarımı dışarıdan çektim.
"Ne kadar kaldı Anna?" Dedim soğuk sesle. Anna boğazını temizleyip konuştu. "On dakika içinde saraydayız efendim." Gözlerimi kıstım. "Zayden ve Simona haber verdinmi?" Dediğimde başını sallamıştı.

Victoria Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin