Selamm
Nasılsınız??
Bölüme hoş geldiniz 💌
Çok uzatmadan okuyalım 😁👍"Son Nefes"
Bu gün Ryanın sarayına gidecektim. Heyecanlıyım doğrusu. Ryan tek beni değil annem ve babamıda davet etmiş. Ben tek yemek yiyeceğiz sanmıştım oysa. Hayallerim yıkıldı. Moralini bozma Luna. Gelecekte oda olur. Gülümseyip seçtiğim elbiseye baktım. Bu sefer mavi renk elbise seçmiştim.
Artık akşam olmak üzereydi. Hemen elbiseyi giydim. Sarahı saçımı yapması için çağırdım. Bir kaç dakika sonra saçım hazırdı. Yüzümüde süsledikten sonra takılara geçtim. Takıları taktıktan sonra biraz parfüm sıktım. Aynadan kendime baktım. Sırıttım. Biraz fazla abartmıştım galiba. Aman boşver. Kim ne derse desin.
Kendim için süslenmiştim. Sarah hayranlıkla izliyordu beni.
Etrafımda döndüm."Nasılım?" Dedim gülerek. Sarah gülümseyip konuştu. "Çok güzelsiniz. Bir peri masalından çıkmış gibisiniz prenses." Kahkaha attım.
"Teşekkür ederim Sarah."
"Rica ederim prenses. Bay Walker kesinlikle beğenecek." Bu dediğine utanmıştım.
"Gerçekten beğenirmi?" Dedim neşeyle.
Kafasını salladı. Hemen onu kendime çekip sarıldım. Sarah çok iyi biriydi."Prenses? Lütfen bırakın biri gelip göre bilir." Güldüm. Ayrıldım ancak ellerinden tuttum."Kim görürse görsün. Sen benim arkadaşımsın." Dediğimde şokla baktı bana.
"Gerçektenmi?" Dediğinde başımı evet anlamında salladım. "Siz çok değiştiniz prenses. Yani eskiden biraz soğuktunuz. Ama şimdi güneş kadar sıcaksınız." Kaşlarım havaya kalktı. Doğru söylüyordu. Eskiden aşırı soğuktum. Nedenini hatırlamak istemiyorum.
Kapı çalındı. Sarah hemen geri çekildi. Güldüm bu haline.
"Gel!" Dediğimde içeri kadın hizmetçi gelmişti. "Kraliçem sizi bekliyor. Hemen gelmenizi istedi."
"Peki. Şimdi geldiğimi söyle." Dediğimde onaylayıp odadan çıktı. Bende Sarahla vedalaştıktan sonra odadan çıktım.
Koridorlar karanlıktı. Gözlerimi kıstım. Bir şeyler garipti. Her zaman ışıklar yanardı. Umursamadan yürümeye devam ettim.Ancak boynumda hissettiğim sızıyla durdum. Arkamı döndüm yavaşça. Karşımda biri vardı. Ancak karanlık olduğu için göremiyordum. Başıma aniden bir ağrı girdi. Gözlerim yavaş yavaş kararıyordu. Ve gözlerimi kapadım.
Kirpiklerimi araladım. İlk nerede olduğumu anlayamadım. Sonra ise en son neler olduğunu hatırladım. Biri beni kaçırmıştı. Güçlerim etki etmemişti çünkü özel bir sihir yapmıştı. Yani bu beni kaçıran kişinin güçlerimden haberdar olduğunu anladım. Ayak sesi duyunca bakışlarım yukarı çıktı. Her yer karanlıktı. Tek ışık yanımda duran mumdu.
"Bakıyorumda uyanmışsın Neera~"Bakışlarım hızlıca önüme döndü. Şaşırmıştım.
" Benden ne istiyorsun Otis? "Dedi sert sesle. Güldü." Seni istiyorum Neera. " Gözlerimi devirdim. Takıntılı manyak. Eskiden böyle bir olay olmadı. Doğru ya onu rezil etmiştim Ryanın önünde. Ellerimi haraket ettirmeye çalıştım. Ancak başarısız oldum. Bağlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victoria
FantasyVictoria on altı yaşını geçse bile ne yazıkki güçlerine kavuşamamıştır. Ancak bir gün beklenilmeyen bir şey oldu. Yeni bir güç. Ve yeni bir seviye.