'Üzüntü'

56 12 0
                                    

Nasıl bir giriş yapacağımı bilemedim :D
Siz güzel bir şey yazmışım gibi düşünün.
Eh önceki bölüme diyecek bir şey bulamıyorum. Bu bölüm kaos olacakkk

Hadi okumaya 🙈👻
Her bölüm başa koyduğum fotolar saçma ola bilir hehe. Nedense benim hoşuma gidiyor. Sadece efektiyle oynayıp, yazı ekliyorum. Eğer hoşunuza gitmediyse söyleyin lütfen.

ÜZÜNTÜ

   Victoria(Luna) Seraphine 🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Victoria(Luna) Seraphine 🤍

Aşk neydi? Bunun ne demek olduğunu tam olarak bende bilmiyorum. Sadece hem kalbe zarar verdiğini düşünüyorum. Ama bazen çok güzel hissetiriyordu. Sevilmek güzeldi. Sevdiğin erkek tarafından. Ancak bazen kalp kırıyordu. İstemedende olsa oluyordu işte.

Ryanın beni itmek istemediğini içten içe biliyorum. Sadece kızgındı. Ama bunu yapmaya bilirdi. Bilerek itti işte. Canın yansın istedi Luna. Bu kadar aptal olma.
Buna inanmak istemiyorum! Ya öyleyse? Oflayıp gözlerimi açtım. Uyanalı çok olmuştu ve ben hala çadırda uzanıyordum. Hazelle aynı çadırda kalıyorduk. Isabel ve Zoe aynı çadırdaydı. Diğerlerini çokta bilmiyorum. Dün kötü bile olsam Olivianın sırıtarak bana baktığını görmüştüm. Acım ona zevk veriyordu.

Hazel hala uyuyordu. Onu uyandırmak istemediğim için ses çıkarmamaya dikkat ederek çadırdan çıktım. Üzerime siyah bir pantalon ve beyaz renkli tişört giydim. Etrafı inceledim. Çok az kişi vardı dışarda. Sanarım çoğu uyuyor olmalıydı. Bakışlarımı yere diktim. Tam gidecekken biri omzuma çarptı. Kaşlarım çatıldı. Başımı kaldırdım.
Olivia ve grubu. Gözlerimi kıstım. Şimdi ne istiyorlardı?

Onlarla uğraşmak istemediğim için yanından geçip gidecekken kolumdan tuttu."Hop nereye? Seninle konuşmak istiyorum. Daha doğrusu iddiaya girmek istiyorum."Kaşlarım havaya kalktı. Şimdi ilgimi çekmişti işte. İlgiyle ona baktım.
" Ne iddiası?

Sırıttı. Bir planı var gibiydi. Ne istediğini duyup gidecektim.

"Sana meydan okuyorum Victoria Seraphine. Her kes duysun! Victoria ve ben dövüşeceğiz." Şaşkınlıkla baka kaldım. Saçmalıyordu. "Ben yokum." Dedim umursamazca.Alayla güldü. "Korktunmu yoksa Seraphine? Hadi ama bu kadar korkak olma. Doğru ya senin güçlerin yok." Yumruklarımı sıktım. Ters psikoloji uyguluyor ve beni kışkırtıyordu.Gülümsedim. "Evet korktum. Şimdi çekil. Yolumu kapatıyorsun." Deyince şaşkınlıkla bana baktı. Sinirle bağırdı.

"Senin sorunun ne be? Neden bu kadar korkaksın!" Omuz silktim.

Diyecek bir şeyi olmadığını düşünerek yanından geçip gittim. Olivianın bana seslenmesiyle durdum. "Victoria."

Victoria Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin