Selammm
Hoş geldinizzz
Yeni bölümmmKatil kim ola bilir sizce??
Ryan? Katil o olabilirmi?PARAMPARÇA BİR KALP
Luna Seraphine
Uyanalı çok olmuştu ancak ben bu odadan çıkmak istemiyorum. Çıktığım an yine olacaktı. Oflayıp yataktan kalktım. Daha on bir yaşında olmama rağmen hep kadın gibi davranmamı söylediler. Sanarım ben sekiz yaşındayken. Ama Lily hiç gitmedi. Onun adına seviniyorum. Bu eziyyeti çekemezdi o. Hassas biriydi Lily. Bu gün diğer günlerden biraz farklıydı. Benim için diğer günlerden farkı yoktu. Ama annem yüzünden kutlamak zorundayım. Evet bu gün benim doğum günüm. Hiç doğmamayı isterdim. Ama bunu istemek için geç kalmışım.
Kapı çalındı. Ben daha konuşmadan kapı açıldı. Gelen Sarahın annesiydi. Benimle ilgilenen hizmetçiydi. Doğrusu onu seviyorum. Çok tatlı biri. Kızıyla arkadaştık.
Gülümsedi. "Lunacım. Günaydın. Doğum günün kutlu olsun canım." Deyip elindeki elbiseyi yatağın üzerine bıraktı. Yataktan atlayıp hemen koşarak ona sarıldım. Gülüp sarılışıma karşılık verdi. Sarılmam bitince geri çekildim. Yüzündeki gülümseme solunca endişeyle baktı yüzüme.
" Mutlu değilmisin? Bu gün senin doğum günün Luna." Bakışlarımı yere indirdim.
"Hayır. Doğum günümü kutlamak istemiyorum sadece." Dediğimde tebessüm etti.
"Öyle olurmu hiç kuzum? Artık on iki yaşında bir kızsın sen. Tabiki bunu kutlamalısın.""Ben banyoya giriyorum." Deyip yanından geçip banyoya girdim. Kapıyı arkamdan kapattım. İstemiyorum işte. Her kes sahteydi. Gülümsemeleri, kalpleri, sözleri ve kendileri. Her şey sahteydi.
Daha fazla oyalanmadan banyo yaptım. Sarahın annesinin getirdiği elbiseyi giyindim. Yeşil renkli bir elbiseydi. Ve yine yaşıma uygun değildi...
Boş verip masama oturdum. Kısa bir süre sonra saçımı yapmak için gelmişlerdi. Toplamak yerine açık bıraktılar saçımı. Takıları taktıktan sonra artık hazırdım. Saate baktım. Muhtemelen davetliler şimdiye gelmişlerdir. Odada yalnız kalmıştım. Aynadan kendimi inceliyordum. Bu ben değilim. Kukla gibi süsledikleri kişiyim. Gerçek ben diye bir şey yoktu. Her zaman onların kuklası olacaktım. Lilyin ışıldaması için...Zaman gelmişti. Kalktım. Derin bir nefes aldım. Her şey iyi olacak Luna. Sadece gülümse ve rol yap. Onlar kadar sahte ol.
Kapıyı açtım. Son kez odama bir bakış attım. Kapıyı arkamdan kapatıp büyük salona geldim. Merdivenlerin başındaydım. Şimdiden çok kişi gelmişti. Gözlerim Lilyi arıyordu. Ama ortalıkta yok gibiydi. Omuz silktim. Onun koruması veya bebek bakıcısı değilim. Bıkmıştım artık. Bende çoçuğum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victoria
FantasíaVictoria on altı yaşını geçse bile ne yazıkki güçlerine kavuşamamıştır. Ancak bir gün beklenilmeyen bir şey oldu. Yeni bir güç. Ve yeni bir seviye.