'Zorba'

61 13 0
                                    

  Selam
Kitap yazmak zor :(
Aslında yazmayı sevdiğim için yazıyorum. Tam olarak yani yazar değilim. Eh güzel bir kitapta değil :D
İçimi dökmek için yazıyorum :)
Aklıma bir şey gelmiyor. Ama yazınca otomatik olarak yazıyorum. Ne düşündüğümü bile bilmeden.

Çok uzatmayacağım.

Luna ile yolculuğun daha başında olduğumuzu belirtmek isterim. Bunu Luna kendiside anlayacak.

Hadi okumaya ✋

ZORBA

Hayat yaşamak isteyene güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hayat yaşamak isteyene güzeldi. Ya ölmek isteyenler için? Aslında onlar içinde güzeldi. Ama bir o kadar berbat. Hem ölmek istiyorsun hemde istemiyorsun. İnsanın kafası karışıyor. Ama o cesaret gelince hiç bir insan bunu önleyemez. Ya sevdiğimiz insanlar? Öldükten sonra onlara ne olacak? Belki bizi seven çok insan yoktur. Ama bir kişi bile olsa sizi sever. Hep düşünürüz ya bizi hiç kimse sevmiyor. Hayır. Sadece doğru kişiyle karşılaşmadık. Benim hayatımda önem verdiğim kişi çoktu. Başta gelen kişi Lilydi. Ama beni bırakıp gitmişti. Biliyorum. İsteyerek yapmadı. Ama hep düşündüğüm bir şey var. Lilyin güçleri vardı. Evet doğru duydunuz. On altı yaşına bile gelmeden güçleri geldi.

Bizde ilk gördüğümüzde şaşırdık. Ama sonra alıştık. Ve o günden sonra Lily her kes için özel oldu. Özeldide.

Ama neden o gün kendini korumadı? Gerekli eğitimi bile almıştı. Her gece yatmadan önce düşünürüm. Ama cevabı bulamam.

Başımı sıradan kaldırıp etrafa baktım. Sınıfta sadece ben vardım. Biri bile beni uyandırmamış. Kızlar muhtemelen erkeklerin yanındaydı. Oflayıp dağılan saçlarımı düzeltmeye çalıştım. Ama olmadı. Sinirle soludum. Sınıfa koşarak biri girdi. Bir kızdı. Ve tanıyordum. Şu siyah saçlı zorba kızın arkadaşıydı. Gözlerimi kıstım. Gözleri benim üzerimdeydi. Sahte bir gülümseme oluştu yüzünde.

"Bay Elijah seni çağırıyor Victoria." Kaşlarım çatıldı. Bay Elijah neden beni çağırsınki?

"Neden?" Ofladı. Hemen yanıma gelip kolumdan tuttu. Ayağa kalkıp elini kolumdan çekmesini sağladım.

"Ne bileyim ben. Hadi hemen git. Yoksa kızar. Bay Elijahı biliyorsun."Dedi gözlerini devirerek. Hiç bir şey demeden onu takip ettim. Beni Bay Elijahın çağırmadığını biliyorum. Bu gün gelmemişti bile. Beni hiç kimsenin olmadığı yere götürüyordu.

Durdum. Kız benden biraz uzaklaştığı anda benim gelmediğimi fark ettiği anda durdu. Arkasını döndü. Bakışlarımız kesişti.

"Bay Elijahın beni çağırmadığını biliyorum. Cevabımı iletirsin grubun başına. 'Ryan senin değil. Olmayacakta'." İfadesi değişti. Şaşırmıştı. O öylece dikilirken ben arkamı dönüp merdivenlere doğru yürüdüm. Kafayı bana takacaktı. Ama değecekti. Gülümsedim. Üzgünüm Olivia ama Ryana sahip olamayacaksın.

Victoria Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin