Selam🐻
Nasılsınız?
Dershaneler açıldığı için çok aktif olamayacağım. Haftada bir kez atacağım artık.
Kitap hala devam ediyor olsada finali çoktan düşündüm. Ve bana göre bu kitaba uygun bir son olacak. Şimdilik iyi mi kötümü bittiğini söylemeyeceğim. Eğer söylersem okuma hevesiniz gider bana göre.
Ve bölümlerde bazı ipuçlar olacak. Bakalım katilin kim olduğunu bulacakmısınız :)
Keyifli okumalar 🍿
ÖLÜM
Ölüm her zaman bir adım geride bekliyordu
Altı yıl önceYine olmuştu. Korkunç rüyalar peşimi bırakmak bilmiyordu. O günden sonra her gün rüyalar görmeye başladım. Hepsinde de yüzü görünmeyen biri tarafından öldürülüyordum. Ne yaparsam yapayım peşimi bırakmıyordu.
Hala geceydi. Muhtemelen her kes uyuyordu. Gözlerimi penecereye diktim. Ay ışığı odanı aydınlatıyordu. Bu gece ay çok parlaktı. Başımı dizime yasladım ve yıldızları izledim. Küçükkende yıldızları izlemeyi severdim.
Her iki hayatımda da aynı şeyleri yaşamıştım. Sadece insanlar farklıydı. Bazen neden böyle olduğunu sorguluyorum. Neden geçmişe gittim? Neden ben? Peki ya o kadın? Ofladım. Sanarım bir sonuca varamayacağım.
Aniden bir ses duydum. Kaşlarım çatıldı. Bakışlarımı pencereden çektim ve odayı kontrol ettim. Dondum. İnanamıyorum. "Ryan?" Sesim kısık çıkmıştı. Ryan gelmişti. Benim için... Beyaz saçları eskisi gibiydi. Gülümsedim. Her zamanki gibi yakışıklıydı.
Yataktan kalktım. Önünde durdum. Yüzü her zamanki gibi soğuktu. Bakışları değişti. Elini tuttu. Dudaklarına götürdü ve nazikçe öptü. Kalbim yine hızlanmıştı. Elimi tereddütle yüzüne götürdüm. "Ryan? Sensin." Sol gözümden bir yaş düştü. Onu çok özlemiştim. İki yıl olmuştu. Ryan diğer elini kaldırdı. Nazikçe gözlerimden akan yaşları sildi.
Aniden Ryanın yüzü değişti. Mor gözleri kırmızıya dönmüştü. Kaşlarım çatıldı. Gözlerinden kanlar akıyordu." Ryan? Neden-"Aniden her yer karardı. Ryanın her yeri kandı. Gülümsüyordu. Bir kaç adım geri gittim." Luna? Beni özlemedinmi? Ben seni çok özledim." Sesi kalınlaştı. Korkunçtu. Hayır. Bir daha olmaz. O Ryan değil!
" Sen Ryan değilsin!"Diye bağırdım. Aniden bir şey oldu. Gözlerimi sıkıca kapattım.
Yere düşmüştüm. Yavaşça gözlerimi açtım. Odamdaydım. Ryan yoktu. Korkuyla gözlerimi etrafta gezdirdim. Ryan beni yine terk etmişti. Bağırdım, çağırdım ve etrafı dağıttım. Ryan yine gelmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victoria
FantasyVictoria on altı yaşını geçse bile ne yazıkki güçlerine kavuşamamıştır. Ancak bir gün beklenilmeyen bir şey oldu. Yeni bir güç. Ve yeni bir seviye.