BAB 3

14.1K 318 33
                                    

Di ruang kamar Harraz mula bergema dengan rengekan, raungan dan desahan yang membingitkan telinga. Bunyinya langsung tidak sedap, sakit telinga jika didengar lama-lama. Harraz tidak peduli, dia sudah khayal. Mindanya bukan lagi waras, untuk saat ini. Mana tidak mabuk, hampir separuh botol whisky diteguk.

Lubang faraj yang sudah longgar itu dihentak dan dijolok. Laju dan kuat. Cukuplah untuk sekadar melepaskan gian, sesungguhnya dia tidak puas. Harraz tidak pernah merasa puas namun ini lebih baik daripada dia hanya jerk off. Sekurang-kurangnya boleh juga dia meramas buah dada bulat Syakira yang bersaiz 36D itu untuk menambah rangsangan.

Kulit di kangkangan mereka bertepuk tampar. Air yang jernih dan sedikit berlendir itu terpercik setiap kali batang besarnya menjolok masuk dengan laju.

Syakira meraung tidak habis-habis. Kali ini, sudah dua kali dia klimaks namun Harraz masih belum sampai.

Layanan Harraz padanya di atas katil tidak banyak berbeza. Lelaki itu tidak suka foreplay. Hanya bibirnya dicium, buah dadanya diramas dan farajnya hanya dimainkan dengan jari sehingga basah. Selepas itu Harraz akan terus menerjah masuk ke dalam lubang farajnya. Syakira tidak peduli, dia buat semua itu kerana Harraz. Kerana dia cinta dan dia sayangkan lelaki itu walaupun pertemuan mereka adalah kerana aturan keluarga.

Dia bernasib baik kerana Harraz memilihnya. Dan dia sentiasa berbangga dengan kenyataan itu.

"Ohh, Baby!" Syakira menjerit kuat. Jauh ke dasar rahimnya, dia terasa senak. Farajnya lencun kerana sudah dua kali dia terpancut dan Harraz masih menjoloknya dengan laju.

Harraz mendengus kuat. Sikit lagi.

Hentakkan demi hentakkan diberikan. Tidak dia peduli pada raungan Syakira yang menjerit kesakitan. Dan apabila tiba di kemuncak, batang besarnya ditarik keluar dari lubang faraj Syakira, kondom ditarik lepas daripada batang besarnya. Kemudian dia lancapkan batangnya dengan jari sehingga dia memancutkan berjuta sperma melata ke atas tubuh Syakira. Pada perut, buah dada dan juga muka Syakira.

Itu kegemaran Syakira, air mani Harraz. Syakira bangun duduk di atas katil. Dia hulurkan tangan ke depan, mahu memegang batang besar itu.

"Don't." Harraz menghalang. Tangan kecil Syakira ditepis lalu Harraz turun daripada katil.

Syakira cebikkan bibirnya. Selalu tak dapat.

"Kenapa I tak boleh sentuh you?" Soal Syakira. Sentuh sini tak boleh, sentuh sana tak boleh.

Hujung bibir Harraz terjungkit naik. Mata kelabunya menikam tubuh bogel itu.

"I hate it when people touch me." Katanya dengan nada yang sinis.

Tuala diambil lalu dililit ke pinggang. Rokok yang berada di atas meja dicapai, sepuntung rokok dikeluarkan. Diletak rokok itu pada belahan bibirnya dan dinyalakan dengan pemetik api.

Disedut asap pertama dan dihembus keluar dengan penuh nikmatnya.

"Pepek kau dah longgar. Do something about it kalau kau tak nak aku cari lubang lain."

Selamba dia mengutuk Syakira.

Dan Syakira tidak mampu membalas. Harraz kasar sekejap je. Hatinya ditenangkan sendiri.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
HARRAZ ZULFAN ; OBSESSIVE LOVE (18+)Where stories live. Discover now