Debaran di dadanya semakin kencang. Cumbuan mereka masih bercantum. Lidah pula saling membelit. Kini, kedua tubuh itu sudah rebah ke katil. Harraz di atas dan Elnara di bawah. Lelaki itu bercelapak di atas tubuh isterinya. Sebelah tangan berada di atas kepala Elnara dan sebelah lagi merayap pada tubuh isterinya. Pakaian di tubuh Elnara sudah tertanggal habis dan yang tinggal hanyalah seluar dalam.
Saat tangan Harraz tiba pada celah kelangkang Elnara yang masih berbalut seluar dalam, Elnara menyekat tangan suaminya. Dia seolah-olah baru tersedar dari mimpi.
"Why?" Soal Harraz setelah Elnara menolak tubuhnya.
Dilihat isterinya menggigit bibir dan dalam keresahan. Bagi dia normal kerana perkara ini baru buat Elnara.
"I-I takut..." Ujar Elnara.
"I takut lepas ni you akan tinggalkan I." Katanya lagi. Dia tidak mahu menerima nasib yang sama dengan Syakira. Dibuang selepas tidak mahu. Habis madu sepah dibuang.
Harraz mengeluh kecil. Syakira... Syakira. Kau memang nak mampus awal! Betapa besarnya impak kehadiran Syakira pada malam ini kepada isterinya.
"Jangan fikir macam tu. You're my wife now. I tak akan tinggalkan you." Mana mungkin dia sanggup melepaskan Elnara, gadis yang dia dambakan selama ini.
Elnara kemam bibir sebelum kepala dianggukkan lagi. Dia terasa sedikit terpujuk dengan kata-kata Harraz sebentar tadi. Bibir Harraz terherot naik. Dia dah tak sabar ni nak unboxing isterinya. Hampir 9 tahun dia bersabar, dia tak akan sia-siakan malam ni.
Harraz kembali melumat bibir basah isterinya. Ah! Dia benar-benar ketagihan bibir ini.
Kemudian bibir itu turun ke leher Elnara. Dikucup, disedut dan dijilat leher putih isterinya. Elnara memejam matanya rapat. Dia semakin ghairah. Badannya meliuk lentok akibat cumbuan itu.
Nafas Elnara semakin berat. Dadanya berombak-ombak kasar. Desahan-desahan manja mula kedengaran namun hanya perlahan kerana dia mengetap bibirnya kuat agar tidak terlepas desahan manjanya.
Tatkala ciuman Harraz semakin turun sehingga ke dadanya, jantungnya semakin laju mengepam darah.
Kedua belah buah dada isterinya yang ranum itu diramas perlahan. Dia melirik ke atas untuk melihat reaksi Elnara, mulut isterinya terbuka sedikit dan matanya semakin kuyu.
"Baby... You're so fucking beautiful."
Harraz semakin tidak sabar. Puting buah dada isterinya terus disuap masuk ke dalam mulutnya. Lidahnya bergerak membulat pada puting yang sedang mengeras itu. Dihisap-hisap dan dijilat semahunya. Dia mengulangi perbuatan yang sama pada buah dada yang lagi satu.
Setelah puas menghisap buah dada isterinya, Harraz kemudian bangun untuk membuka seluarnya.
Elnara teguk liur melihat betapa besarnya batang zakar suaminya. Mu-muat ke tu? Dia berfikir sendirian.
"Eh eh jap!" Elnara menyekat tangan Harraz yang baru sahaja ingin membuka kakinya luas.
Harraz merengus geram.
"Kenapa?" Soalnya.
"Sa-sakit tak?" Elnara kerdip mata berkali-kali pada Harraz. Suaminya tertawa halus.
Dia kemudian menindih tubuh Elnara semula. Memeluk erat isterinya dan membiarkan isterinya merasai kekerasan batang zakarnya bergesel pada alur farajnya.
"Yes, for the first time memang akan sakit but trust me, sakit tu sekejap saja. Okay?"
Dia memberi keyakinan kepada Elnara. Dia tahu betapa gugupnya isteri dia. Argh! Harraz... kau kena banyak bersabar.
YOU ARE READING
HARRAZ ZULFAN ; OBSESSIVE LOVE (18+)
RomanceBaby, I'm preying on you tonight, Hunt you down, eat you alive, Just like animals, animals, Like animals. Tengku Harraz Zulfan. Baginya, si gadis kecil bermata hazel itu ialah mangsanya. Dia cinta dan dia obses pada gadis itu sejak awal pertemuan m...