BAB 15

20.3K 292 27
                                    

Wajah cantik isterinya direnung dalam. Bibirnya terukir senyuman manis. Ah! Indahnya perkahwinan ini. Dia tidak pernah merasa sebegini. Perempuan yang pernah dia tiduri tidak pernah membuatnya terasa puas, mereka sekadar ada untuk melepaskan nafsu dan Harraz sentiasa merasa tidak cukup.

Cukup Elnara, dia merasa puas.

Pipi mulus isterinya dielus lembut. Dan perbuatan Harraz telah menganggu lena isterinya. Perlahan-lahan mata hazel itu mula terbuka. Pemandangan pagi harinya dihiasi senyuman manis dan wajah tampan seorang lelaki yang telah menjadi suaminya.

"Sorry. Did I wake you up?" Soal Harraz dengan nada yang perlahan. Suara serak basahnya menembusi masuk ke gegendang telinga Elnara.

Elnara geleng kepalanya dengan gerakan yang paling perlahan. Mulutnya dikemam. Malu mula bertandang dan pipinya juga mula terasa panas.

Apa yang berlaku malam tadi kembali singgah di memorinya.

"Lena tak tidur?" Soal Harraz.

"Lena..." Jawab Elnara. Nada suaranya seperti berbisik. Suaranya pun ikut malu untuk keluar.

Harraz mengulum senyum. Muka baru bangun tidur isterinya kelihatan begitu polos. Sangat cantik dan menawan. Dia menarik tubuh isterinya rapat adanya.

"I'm sorry for being rough last night. You're so amazing, Baby. I had so much pleasure." Ucap Harraz.

Elnara rasa mahu menyembunyikan diri sahaja saat ini. Malunya makin menebal apatah lagi setelah melihat senyuman nakal di bibir suaminya. Aduh! Kenapalah masa ini juga dia nak ingatkan?

Saat ini mereka masih lagi berbogel dan tangan Harraz bermain-main pada perut kempisnya.

Elnara tahu, jari-jemari besar suaminya pasti akan merayap lebih jauh nanti.

"I-I nak bangun." Kata Elnara.

"Hmm... Nak mandi?" Soal Harraz sambil hidungnya digesel-geselkan pada bahagian leher isterinya. Elnara sudah mengeliat kegelian gara-gara cumbuan itu.

"Tengku... Please, I nak mandilah." Elnara menolak tangan Harraz yang berada di atas perutnya. Dia cuba merungkaikan dakapan kemas Harraz.

"Cuba panggil I Abang. Atau Hubby?"

Pergerakkan tangan Elnara yang sedang menolak tubuh Harraz terhenti. Dia memandang pelik ke arah Harraz.

"I tak suka you panggil I Tengku." Ujar Harraz lagi.

"Nanti I fikirkan. Sekarang I nak mandi, please." Rayu Elnara. Muka comel ditayangkan pada suaminya. Mata dikerdip-kerdip manja. Tak salah kan main tarik tali sikit? Hehe...

Pelukan kembali dikemaskan. Elnara ingat dia boleh lepas ke dengan Harraz? Sekali dipeluk oleh Harraz, tubuhnya terus hilang tidak kelihatan. Siapa suruh kecil sangat.

"Panggil Hubby dulu. Baru Hubby lepaskan."

See? Elnara tak akan menang punya.

"Hu-Hubby..."

Gemersik suara Elnara kedengaran di sebalik dadanya. Harraz tersenyum kemenangan. Kan sedap bunyinya tu.

Dan dalam masa yang sama, Elnara dapat merasakan ada sesuatu yang sedang bergerak-gerak di bahagian perutnya. Macam sesuatu yang lembut tetapi sedang menekan-nekan perutnya. Elnara merasa tidak selesa dan tangannya bergerak untuk merasainya sendiri.

Badannya tiba-tiba kejung.

"Ten-Tengku... I-I tak sengaja."

Dia hendak melepaskan tangannya dari memegang zakar keras suaminya namun tangan Harraz menghalang. Akhirnya jari jemari Elnara hanya kaku disitu.

HARRAZ ZULFAN ; OBSESSIVE LOVE (18+)Where stories live. Discover now