"Aduh! Bala ni bala."
Harraz sekadar menjeling tajam pada Nufail. Dipelukkan Nufail ada Nadhira yang sedang meliuk lentok inginkan perhatian. Tangan meraba-raba tubuh Nufail dan bibir mencium leher Nufail.
"Kau bawa lah budak ni balik." Beritahu dia pada Harraz.
Harraz senyum sinis dan geleng kepala.
"Kau uruskan dia. Aku ada hal lagi penting. Kau pastikan Elnara tak tahu soal ni." Pesan Harraz. Dia tahu ada yang tidak kena apabila Syakira mendekati isterinya. Oleh itu, dia cepat-cepat membawa Elnara pergi dan duduk bersama adiknya dan dia pura-pura hendak melayan tetamu. Dan tekaannya tepat kerana di suatu sudut dia terlihat Nadhira sudah resah gelisah. Terus dia memanggil Nufail untuk membantunya untuk membawa Nadhira masuk ke bilik hotel.
"Woi! Kau gila ke? Kan aku termakan budak ni, mengamuk bini kau nanti." Nufail sudah bagai cacing kepanasan. Badan Nadhira yang melekat pada badannya sudah menaikkan nafsunya.
"Please... I'm hot. I need you." Rayu Nadhira sambil mencuba untuk mengucup bibir Nufail.
Harraz senyum senget. Nadhira masih terus menerus menggoda Nufail. Dia terus berpaling dan berjalan keluar dari dewan. Dia ayunkan langkah menuju ke arah dewan.
Nufail meraup muka. Apa dia nak buat ni?
Gadis itu tidak sedar apa yang dia buat. Dan dia waras. Dia tidak mahu merosakkan Nadhira kerana Nadhira kawan Elnara. Kalau perempuan lain,mungkin dia terkam awal lagi.
"Nad. Kau kena mandi." Katanya.
Nadhira geleng kepalanya. Dia tercebik manja dan tangannya merangkul leher Nufail. Dia menarik kepala Nufail dan mencantumkan bibir mereka berdua.
Mata Nufail terbuntang! Dadah apa kau telan ni Nad!
Dia menolak tubuh Nadhira sehingga gadis itu terbaring ke katil. Lain pula jadinya kerana Nadhira melucutkan dress yang tersarung ditubuhnya. Gadis itu meliuk lentok di atas katil sambil tangannya ligat bergerak menanggalkan cangkuk baju dalamnya dan seluar dalamnya.
"Fuck!" Nufail merengus geram. Dia memicit pelipis. Pandangan tajam dihalakan pada Nadhira yang sudah berbogel.
"Please... I-I tak tahan." Rayu Nadhira. Dia bangun dengan langkah yang terhuyung hayang mendekati Nufail. Tangan Nufail ditarik dan dia menolak Nufail ke katil sehingga lelaki itu terduduk di birai katil. Dia naik bercelapak di atas riba Nufail.
"Kau jangan salahkan aku esok!"
Nufail terus menyambar bibir Nadhira dengan rakus. Dia membelit lidah gadis itu dan melahap segenap ruang mulut Nadhira. Tangannya merangkul tubuh Nadhira dengan erat sehingga tiada ruang di antara tubuh mereka. Nadhira pula mengambil peluang untuk merangkul leher Nufail dan batang tengkuk Nufail diusap lembut.
Dua ulas bibir Nadhira diusap dan disedut oleh Nufail dengan rakus.
Dia mula mendesah-desah dan merengek manja. Bahagian farajnya sudah basah lencun dan Nufail dapat merasakan itu kerana gadis itu sudah dry-hump pada benjolan keras zakarnya yang masih berbalut seluar.
Nadhira menarik kepala. Kucupan terlerai. She needs more.
Prak! Baju kemeja Nufail dikoyakkan oleh Nadhira. Nufail sudah pasrah. Gadis itu sangat agresif dan dia tidak kisah. Dia membiarkan Nadhira mencumbu segenap ruang dadanya yang terdedah. Nufail menolak tubuh Nadhira rebah ke atas katil. Dia tahu Nadhira tidak pandai. Nadhira kekok namun nafsu menguasai tubuh Nadhira saat ini.
Kedua belah payudara mengkal Nadhira diramas-ramas. Tangan besarnya mengurut lembut buah dada Nadhira dan jarinya mengentel puting yang sedang membengkak itu. Nufail semakin bernafsu. Dia tunduk rapat ke dada Nadhira dan buah dada Nadhira disuap masuk ke dalam mulutnya. Puting yang sedang membengkak itu digentel dengan hujung lidahnya. Dia nyoynyot payudara Nadhira dengan begitu rakus sambil sebelah lagi diramas geram.
YOU ARE READING
HARRAZ ZULFAN ; OBSESSIVE LOVE (18+)
RomanceBaby, I'm preying on you tonight, Hunt you down, eat you alive, Just like animals, animals, Like animals. Tengku Harraz Zulfan. Baginya, si gadis kecil bermata hazel itu ialah mangsanya. Dia cinta dan dia obses pada gadis itu sejak awal pertemuan m...