BAB 22

16.8K 234 12
                                    

Dia duduk sambil merenung tajam ke arah isterinya yang masih sedang pulas tidur di atas tilam empuk. Sebelah tangannya direhatkan pada atas sisi pemegang sofa dan sebelah lagi memegang puntung rokok yang sesekali dia bawa ke bibir. Disedut asap nikotin itu lalu dihembuskan ke udara.

'Kau main gila dengan aku.'

Apa yang berlaku malam tadi sudah mencabar segalanya. Mencabar kemarahannya dan juga egonya. Namun dia masih beruntung kerana dia tidak terlalu lambat.

Getaran dari Iphone miliknya menyentakkan dia dari lamunan. Segera dicapai Iphone yang berada di atas side table lalu meleret skrin ke atas. Saat paparan Whatsapp itu dibaca, bibirnya terherot naik.

Nampaknya, apa yang dia laburkan tiada pembaziran. Harraz meletakkan kembali telefonnya ke atas side table, api rokok dimatikan dengan cara melenyek ke dalam ashtray lalu dia bangkit dan berjalan ke arah isterinya.

Dia melabuhkan duduk di samping Elnara dan juntaian rambut isterinya yang menutupi wajah manis isterinya diselak. Dengkuran halus Elnara kedengaran.

Harraz menundukkan sedikit wajahnya ke arah isterinya.

"Love... Wake up." Bisik Harraz di telinga Elnara.

Dia tersengih melihat isterinya masih tidak terkutik. Penat sangat ke? Padahal sekali pancut je pun.

Hmm... Ada cara paling mudah. Dia sengih nakal. Harraz menyelak duvet satin yang menutup tubuh isterinya lalu dia merangkak naik ke atas katil. Dia bercelapak di hujung kaki isterinya yang putih gebu itu.

Tubuh bogel isterinya ditatap penuh berahi. Dengan perlahan, kedua belah kaki Elnara dikuak lebar dan ditolak sehingga betis merapat ke peha.

Harraz menunduk sedikit ke celah kangkang isterinya. Matanya tertutup rapat sambil hidungnya menyedut aroma indah yang terhasil dari faraj isterinya.

"She's smelling so fucking sweet." Ujarnya. Hampir hendak meleleh air liurnya kerana terliur dengan apam tembam yang terhidang di depan mata.

Jarinya mula mengusap faraj putih kemerah-merahan milik isterinya. Ada bulu-bulu halus di sekitar bibir faraj itu. Pergerakan jari Harraz mula mengusik lena Elnara sehingga kedengaran dengusan halus dari mulutnya. Harraz mengetap bibir. Dia sangat terangsang melihat faraj tembam milik isterinya itu. Batang zakarnya juga ikut keras dan semakin kembang di dalam seluar panjang yang tersarung di tubuhnya.

Kelima-lima jarinya menepuk perlahan faraj tembam itu sebelum jarinya mula mengusap celahan di antara bibir faraj isterinya. Punggung Elnara mula terangkat sedikit ke atas tetapi matanya masih terkatup rapat.

Cairan air mazi Elnara mula mengalir. Harraz mengosok lagi belahan bibir faraj isterinya sehingga air berahi isterinya semakin becak.

"Mmmhhhh..."

Dengusan-dengusan halus isterinya mula kedengaran. Dalam mamai, Elnara melihat kepala suaminya sudah berada di celah kelangkangnya. Dia sedikit tersentak.

"Hu-hubby. What you're doing there?" Soalnya dalam kekeliruan.

Senyuman nakal di wajah Harraz menceritakan segalanya.

"I'm having my breakfast." Dia kenyit mata pada isterinya. Harraz memandang wajah yang masih mamai itu lalu tanpa bicara lagi dia menekap mulutnya kepada faraj Elnara tanpa mengalihkan matanya. Dia melihat mulut isterinya melopong dan nafas isterinya kedengaran amat berat.

Mulutnya menyedut dan menghisap air berahi isterinya dengan rakus. Lidahnya menjalar dari lubang faraj sehingga ke atas pada bahagian kelentit yang bengkak itu.

HARRAZ ZULFAN ; OBSESSIVE LOVE (18+)Where stories live. Discover now