BAB 29

16.2K 300 51
                                    

"Hubby... Lama lagi ke kita kena tunggu? Hubby cakap makanan dah siap." Soal Elnara pada suaminya. Kira-kira sudah hampir 30 minit juga mereka berdua menunggu di dalam kereta. Dah habis idea Elnara nak berborak dengan Harraz. sudah bermacam video di tiktok dia tengok tetap juga makanan belum sampai.

"Kalau tahu lama macam ni, I boleh masak je." Rungut Elnara lagi. Dia risau jika Nadhira tak selesa apabila ditinggalkan berdua-duaan dengan Nufail. Mereka berdua sudah di ibaratkan seperti anjing dengan kucing. Tiap kali bertemu dua mata pasti ada pergaduhan mulut yang berlaku. Nadhira pula memang panas baran orangnya. Nufail pula, mulut tak ada insurance.

"Aik? Love pandai masak ke?" Soal Harraz. Ada bau-bau sindiran di situ.

Elnara tarik muncung. Perli dia lah tu! Ini semua salah Kak Mek yang bocorkan rahsia dirinya.

Harraz ketawa lepas melihat muncung isterinya. Terus dia mengapai tangan isterinya dan dibawa ke bibir. Dikucup jari-jemari lembut isterinya lalu disulamkan bersama jari-jarinya. Harraz merenung ke dalam mata isterinya.

"It's okay Love. You tak pandai masak ke, tak pandai kemas rumah ke, I don't mind. I nak you jadi isteri I bukan orang gaji I. Tugas you mudah, taat pada I, layan kehendak I dan sentiasa tenangkan jiwa I."

"Lepas tu nanti siapa yang masak?" Soal Elnara dengan polos. Matanya dikelip-kelip berkali-kali.

Harraz ketawa kecil.

"Hubby ada 5 orang gaji yang dah ready untuk kerja dekat rumah baru nanti. Meskipun one day tak ada orang gaji, I can cook."

Aww... Hati Elnara sudah berbunga-bunga. Tak sangka suaminya yang bermuka beku sebegini pandai bermadah pujangga.

"Thank you, Hubby." Elnara terus merangkul leher suaminya dengan erat.

Chup! Elnara mengucup sekilas bibir Harraz. Kemudian di balas pula oleh Harraz dengan kucupan yang lebih dalam dan mesra sehingga Elnara terbuai. Elnara membalas ciuman itu dengan rela hati.

Apabila tangan dan jari jemari nakal suaminya sudah menjalar di tubuhnya, Elnara segera menolak dada Harraz dan hentikan ciumanan. Bahaya... Bahaya.

"Why?" Soal Harraz dengan sedikit hampa. Dia dah syok, batang dah tegang tahu-tahu kena tolak pula.

"Kita dekat public ni..." Kata Elnara dengan wajah yang kemerahan. Suaranya perlahan sahaja kerana terlalu malu. Dia gigit bibir. Dia merasa gugup kerana sedar akan diri mereka yang ada di tempat parking umum.

"Tak ada orang nampaklah. Tinted gelap." Harraz menyakinkan si isteri.

Elnara geleng kepala lagi. Tak nak! Dia tak nak buat dalam kereta.

Tetapi Harraz? Mana dia kisah. Cepat sahaja dia beralih ke tempat duduk belakang dan duduk terkangkang di tengah-tengah tempat duduk belakang.

"Come here Little Kitten. Daddy needs a sweet mouth to wrap around his hard dick."

Elnara gigit bibir. Lebih-lebih lagi bila si Harraz sudah mengeluarkan zakarnya yang begitu tegang. Tangan Harraz membelai-belai zakarnya sambil mata tidak lepas daripada menghantar renungan menggoda pada si isteri.

Akhirnya Elnara akur. Dia memanjat naik pada arm rest yang berada di tengah-tengah antara ruang kerusi penumpang hadapan dan mengalihkan tubuhnya ke tempat penumpang belakang. Dia terus duduk bersimpuh pada lantai kereta. Betul-betul di celah kangkang Harraz. Kini jari-jemarinya mengambil alih membelai zakar yang tegang itu. Zakar yang sudah mengembang dan keras. Zakar yang berurat gagah dan bersedia untuk pelayaran hebat.

Elnara memandang ke atas. Mata mereka bersabung. Wajahnya yang keghairan itu membuatkan Harraz sudah tidak sabar untuk menakluk tubuh isterinya. Harraz menunduk ke bawah sedikit, bibir isterinya dipagut dan dicium rakus. Tudung bawal yang tersarung di kepala Elnara sudah mulai selekeh.

HARRAZ ZULFAN ; OBSESSIVE LOVE (18+)Where stories live. Discover now