"Menung apa tu Love?"
Imbasan malam hangat mereka terus berkecai apabila Harraz datang memeluk dirinya dari belakang. Harraz rendahkan sedikit tubuhnya, dagunya di letakkan pada puncak kepala Elnara.
"Hah? Tak ada apalah." Kata El. Aduh! Malulah terkantoi busuk macam ni. Dia sudahlah kebasahan di bawah sana sebab teringat tentang malam tadi. Dia kembali pura-pura menyapu pelembap ke wajahnya. Dadanya sudah berdegup begitu kencang. Risau pula jika Harraz dapat mendengarnya juga.
"Really? Hubby ingatkan Love tengah teringat aksi-aksi panas kita malam tadi." usik Harraz. Padahal dia perasan je macam mana isterinya sedang tersipu malu dan muka yang kemerah-merahan itu. Usai mandi lagi dia duk merenung isterinya itu.
"Eh! Bukanlah. Mana ada ingat!" nafi El. Omg... Malulah dia.
Harraz ketawa perlahan.
Tangan yang berlingkar di pinggang Elnara tadi terus turun ke peha isterinya. Peha yang terkatup itu juga dia kuak perlahan-lahan dengan tangannya.
"Bukan ya? Let me check betul ke tak Love tak ingat."
Elnara tak sempat tahan, tangan kanan Harraz sudah menyeluk masuk ke dalam bathrobe yang dia pakai. Dalamnya memang dia belum pakai apa-apa kerana baru siap mandi. Dan biasanya memang dia akan memakai skincare dahulu baru memakai baju.
"Hu-Hubby..." Elnara tersentak bila jari Harraz dah berada di celahan bibir cipapnya. Dia gigit bibir dan tanpa sedar, dia membuka kakinya makin lebar.
"You are wet baby... you drenched." Harraz makin galak mengusik. Biji kelentit isterinya yang dah bengkak dia gentel dengan ibu jari dan jari tengahnya mengusap di alur tengah bibir cipap itu.
Elnara pejam mata. Dia terasa sedap apabila diusik begitu. Sangat nikmat.
"Fikir apa ni sampai basah macam ni? Hurm?" Asak Harraz lagi. Sengaja nak mengusik isterinya dan bonus pula jika dia dapat dengar kata-kata nakal isterinya.
Elnara kemam bibir. Dia nak jawab tapi malu!
Argh! Pedulikan malu.
"El... El teringatkan Hubby." Jawab Elnara perlahan. Sangat perlahan suaranya dan hanya Harraz yang dapat dengar.
Harraz di belakang dah tersenyum-senyum. Jarinya makin galak mengusik biji isterinya yang dah bengkak itu.
"Ingat macam mana? Love ingat macam mana Hubby eat your pussy ke?"
Elnara dah membahang kepanasan.
Dia angguk kepala. Itu pun dia ingat sebab dia tak boleh lupa macam mana Harraz tadah mulut, telan air yang dia dah lepas. Ohh fuck! Elnara makin berahi.
"You like it? Sedap ke Hubby buat macam tu?" Sambil gosok cipap bini dia, sambil dia tanya soalan dirty-dirty. Makin fun pula tengok isterinya dah mengeliuk tubuh.
Elnara berpaling pada suaminya. Tangannya dia bawa ke belakang dan merangkul kepala suaminya.
Matanya dah semakin kuyu itu berpaut pandangan dengan suaminya.
"Se-sedap... Hubby buat sedap."
Harraz senyum sungging. Isterinya memang dah tak tahan.
Elnara cepat terangsang jika nak dibanding dulu. Harraz baru usik sikit dia dah ghairah melampau-lampau.
Harraz terus memagut bibir merah Elnara yang basah itu. Dia hisap dan dia sedut. Bila Elnara buka mulut, mereka saling menjulurkan lidah. Bibir mereka pula saling menghisap. Elnara mendesah semasa bercium kerana jari Harraz dah semakin laju mengorek cipapnya.
YOU ARE READING
HARRAZ ZULFAN ; OBSESSIVE LOVE (18+)
RomanceBaby, I'm preying on you tonight, Hunt you down, eat you alive, Just like animals, animals, Like animals. Tengku Harraz Zulfan. Baginya, si gadis kecil bermata hazel itu ialah mangsanya. Dia cinta dan dia obses pada gadis itu sejak awal pertemuan m...