BAB 38

13.8K 458 61
                                    

"Ikut I balik." Kata-kata yang Harraz lontarkan El buat dek sahaja. Dia masih keras di hadapan cermin tanpa berpaling pun.

"Love..." Harraz menaikkan tangannya ke bahu Elnara. Diramas perlahan bahu itu.

"Encik siapa? Saya tak kenal." Okay! Memang random sangat. El fikir Harraz ni oleh digula-gulakan macam tu je ke?

Harraz ketawa sinis. Dia dekatkan bibirnya ke bahagian sisi kepala Elnara. Betul-betul di telinga kanan El.

"Love... Macam mana pun you balut diri you, macam mumia sekali pun I tetap kenal you. I know my wife. Bau you pun I dah kenal." Bisik Harraz di telinga Elnara. Tatkala itu naik merinding bulu tengkuk Elnara. Dia cuba menggeliatkan bahunya agar Harraz melepaskan bahunya namun tidak berjaya.

"Lepaslah. Rimas!" Gerutu El.

Harraz tertawa sinis. Tangannya sudah turun ke lengan Elnara. Menarik isterinya lebih rapat bersandar pada dadanya dan suaranya berbisik ke telinga Elnara. Matanya memandang El dari biasan cermin.

"Don't make me force you, Little Kitten. You know the consequences if I do so."

Elnara mendengus geram. Tak habis-habis nak ugut. Kalau pujuk elok-elok tak boleh ke?

Elnara tetap keraskan badan. "I tak nak!"

Harraz pejam mata. Keluhan kasar dia lepaskan. Sebelah tangannya menyusup masuk ke dalam tudung labuh yang Elnara pakai. Sebelah lagi memaut pinggang El. Bibirnya terjungkit senyum sinis apabila terasa dada dan nafas isterinya semakin kencang. Kerana saat ini, tangan yang berada di sebalik tudung labuh itu sedang meramas buah dada Elnara.

Mata Elnara membulat besar dengan kelakuan Harraz yang tak tahu malu itu. Mujurlah butik itu tidak ramai pelanggan lagi kerana masih awal.

"Lepaslah! Tak malu ke orang tengok!" El cuba meronta namun pegangan suaminya sangat kemas dan kuat. Tangan kecilnya memukul-mukul tangan Harraz yang memaut pinggang rampingnya.

"Then follow me or I fuck you right here, right now."

Elnara pejam mata. Nafas ditarik dalam. Sumpah! Menyakitkan hati!

"You lepaskan I, baru I ikut you balik." El membuat perundingan dan surprisingly Harraz melepaskan tubuhnya. El menarik nafas lega. Dia membetul-betulkan pakaiannya dan memalingkan tubuh kepada Harraz.

Jantungnya sudah berdegup kencang. Bagaimana dia nak tenteram jika setiap sentuhan Harraz seperti renjatan elektrik untuknya. Dan tatapan Harraz bagaikan besi berani dan dia adalah besi yang sentiasa tertarik pada besi berani itu.

"Miss me Little Kitten?" soal Harraz dengan suara huskynya. Tangannya naik mengelus pipi yang berbalut purdah itu.

Elnara membalas dengan jelingan tajam kemudian dia menepis tangan itu. Tangan yang jenis memang tak reti duduk diam!

Dia kemudian berjalan menonong keluar dari butik itu. Harraz ketawa halus dan membuntuti isterinya. Dua orang lagi pengawalnya berjaga kiri dan kanan.

Dia kenal El... Isterinya terlajak banyak akal yang tak di sangka-sangka.

Dan tepat jangkaannya apabila El sudah memecut lari.

Harraz ketawa besar. Dengan tenang dia berjalan sahaja ke arah yang El lari, dua orang lagi pengawalnya sudah mengejar El. Kaki pendek... Nak lari jauh mana je.

Seketika kemudian, pengawalnya datang. Kiri dan kanan tangan Elnara sudah dipegang oleh dua-dua pengawal itu.

"Thank you Farel and Zubir." Ucap Harraz pada kedua-dua pembantunya.

HARRAZ ZULFAN ; OBSESSIVE LOVE (18+)Where stories live. Discover now