2-how did this happen?

189 7 0
                                    

Floor' pov

De begrafenis is afgelopen. We staan op de parking nog wat na te praten. Allee de rest praat en ik zit wat op mijn gsm. Ik heb veel berichten gekregen van vrienden en familie die mij sterke wensen.

Een aantal familieleden van mijn vaders kant woont in Amerika. We bezochten die elk jaar tot dat mijn vader er niet meer was. Hij stierf toen ik 7 was. Hij zat samen met mijn oudere broer in de auto. Hij ging hem naar de voetbal brengen en hij is nooit meer terug gekeerd. We weten verder niet zo veel over het ongeluk. Mijn moeder wou het nooit laten onderzoeken.

Ik zie Robbie naar mij wandelen.  "Hey" zegt hij terwijl hij naast mij komt staan "Jow " antwoord ik. "Gaat het een beetje?" "Ja wat kan ik zeggen" ik zucht diep in en uit "vader dood, broer dood en zus dood. Wie is de volgende?" Zei ik. Plots is het stil. Hij was blijkbaar toch een beetje geschrokken wat ik net zei. "Sorry" zegt hij. "Het is niet erg hoor, ik heb er al mee leren leven" hij geeft een klein glimlachje en ik ook.

"Dus wat doe je nu eigenlijk in het leven" vroeg hij plots. "Tussenjaar, volgend jaar moet ik een studierichting kiezen" hij kijkt mij vragend aan "ja ik heb geen idee wat ik wil doen, ik ben redelijk creatief misschien daar iets mee maar ik heb geen idee" " ge hebt nog een jaar op te beslissen" "gelukkig" en hij krijgt een lach op zijn gezicht "maar goed ik ga maar eens gaan" zegt hij terwijl hij zijn auto sleutel uit zijn zak tovert "Uhm we spreken elkaar nog wel, geef eens je gsm dan zet ik mijn nummer erin" ik geef mijn gsm en na een tijdje stapt hij zijn auto weer in. En ik beslis ook maar naar huis te gaan.

Als ik thuis aankom plof ik op de bank en zie op mijn telefoon dat ik al een berichtje heb van Rob. "Kom je anders morgen een naar hier, we moeten nog veel bijbabbelen" ow dat had ik niet zien aankomen  "ah ja hoor waar en wanneer?" "Ik stuur je straks wel mijn adres door en wanneer ja we hebben gewoon thuis opnames dus kies maar" oké top ik zal rond 14 uur komen" "top tot morgen"

Ik kijk in mijn agenda en ik heb morgen weer een sessie bij mijn psycholoog. Ik zeg die wel af.

Ik loop naar de koelkast trek hem open en doe hem ook terug dicht. Ik heb geen trek. Ik loop terug naar de bank en pak de afstandsbediening en zoek een filmpje op Netflix op.

Ondertussen ben ik al een paar afleveringen vangames of trones verder en besluit maar eens naar YouTube te gaan. Ben wel eensbenieuwd wat mijn neefje allemaal uitsteekt op YouTube. Ik zoek bankzitters open mijn ogen vergroten. WAT?? 1 miljoen abonnees. Hij is gewoon echt bekend. Ikhad niet gedacht dat hij zoveel abonnees had. Zot. Ik ga maar eens een videokijken.

Is it my fault?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu