17 - This is probably not a bad thing

100 5 0
                                    

Floor's pov

We zitten ondertussen met zen allen aan tafel. Het is kip curry en ik heb nog maar een paar hapjes gegeten. Genoeg vind ik. We hebben daarjuist afgesproken dat ik elke dag op 12 uur mijn sigaretten mag. Mijn jointjes hebben ze afgepakt, mijn sigaretten ook maar die krijg ik nog terug elke dag dus om 12 uur. Opzich reageerde ze er wel goed op, beter als ik had gedacht. Maar toch wou ik dat ze het niet wisten maar goed.

Ik zit alleen nog met Matthy aan tafel. Degene die naast Rob mij veel te goed in de gaten houd zoals nu dus. De rest is al naar hun kamer buiten Matthy. Ik wil niet meer eten maar ik denk dat ik zal moeten. "Nog die 2 hapjes en dan is het oké" zegt Matthy die ondertussen wijst naar een kleine hopje rijst op mijn bord.

Na 5 minuutjes zijn de 2 hapjes eindelijk op. Ik sta meteen op om mijn bord af te ruimen. Afwassen enzo. Koen zit ondertussen als op de bank om voetbal te kijken het is Ajax tegen psv. Rob zal ook nog wel komen want psv missen? Dat kan natuurlijk niet. Matthy en ik gaan naast Koen zitten. En ja hoor daar is Rob. Hij komt naast mij zitten met een biertje in zijn hand. Dit word nog een leuke avond.

Rob is blij dus je kan wel verwachten wie er is gewonnen. PSV met 5 - 2. Ik wil eigelijk even weg, ik wil eigenlijk mijn stem sigaretje gaan roken. Opzich ik heb hem nog niet gehad vandaag dus misschien kan ik Rob nog overtuigen. "Uhm Rob mag ik even een sigaret gaan roken" vraag ik zo lief als ik kan. "Het is toch geen 12 uur 's middags" "ja maar ik heb hem nog niet gehad vandaag" "vooruit dan, maar vandaag is een uitzondering, dit gaat niet nog eens gebeuren. Dat je het weet." zegt hij. Het is me wel gelukt. Hij overhandig mijn pakje aan mij en ik loop naar buiten.

Ik steek hem aan en neem er een flinke teug van. Even alles vergeten, alles gewoon chil. Ik krijg het warm dus doe mijn trui uit. Ik kijk naar mijn sneeën in mijn arm. Ik denk er altijd aan. Het houd nooit op. Ik heb al vaak gedacht of ik er gewoon geen einde aan zou maken . Het zou allemaal veel makkelijker zijn.

Eigelijk wil ik mezelf weer pijn doen. Dat met sigaretten zou echt de perfecte combo zijn voor echt gewoon even rust te hebben. Ja waarom zou ik het niet doen. Ik trek mijn broek naar boven en bak mijn aansteker. Ik steek mijn sigaretten nog eens goed aan en duw hem op mijn boven been. Even goed die sigaret er in laten branden. En dat doe ik opnieuw en opnieuw tot heel mijn been vol staat. Het voelt zo goed. Mijn sigaret is op en besluit maar terug naar binnen te gaan, even lekker een douche nemen.

Ik geef mijn sigaretten terug aan Rob en ga meteen naar mijn badkamer. Ik doe hem aan op de hoogste stand. Ik doe al mijn kleren uit en ga eronder gaan staan. Even dat warme water laten branden op mijn huid. Mijn brandwonden van daarjuist voel ik ook branden en het voelt geweeeellddiigg. Ik zou het meer moeten doen, dat is niet zo erg. Toch?

Is it my fault?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu