Floor's pov
"Fffllooooorrrrr" hoor ik mijn moeder roepen vanaf beneden van de trap. Ik kijk op mijn telefoon en het is 7u30. Waarom de fuck maak zij mij nu wakker. "Wa ist" riep ik terug. "Er is hier iemand voor jou" Hu wie zou da zijn. Wie komt er nu op 7u30 naar mijn huis voor mij. Ik trek snel een trui aan en loop naar beneden. "Hey" zegt iemand die ik niet ken "hey en wie ben jij" zeg ik "Uhm ik ben Mark, de vriend van je moeder"
Dit is de druppel, dit is een brug te ver, "serieus ma, maar goed nu kan je stoppen met 4 venten in 1 week te neuken en kan je misschien eens voor mij zorgen. En dat had je beter ook voor Louise gedaan" als ik dat zeg loop ik meteen weer naar boven. Ze moet echt niet meer afkomen. Niemand kan mijn echte papa vervangen. Ik kruip terug in mijn bed. Ik kan serieus nog 4 uur slapen en voor die mislukte Mark of hoe hete die ook al weer, ga ik niet opstaan om fucking 7u30.
Ik open mijn ogen weer. Ik kijk weer op mijn telefoon en het is 12 uur. "Beter als 7u30" zeg ik tegen mezelf. Ik stap uit mijn bed en doe een trui aan. Ik loop naar beneden en hoor een mannenstem. Fuck dat was ik vergeten. Die rare vent is hier. Ik draai mij weer om en loop weer naar mijn kamer.
Ik ga straks naar Rob wat bij kletsen en dan pak ik nog wel de maccie mee want ik ga echt niet eten met mijn mama en Mark. Ieuw het idee alleen al.
Het is ondertussen al bijna tijd om te vertrekken. Ik doe een leuke outfit aan, doe wat make up op en doe mijn haar in een knot. Ik verzamel mijn grief wat en doe mijn air pods in.
Ik loop naar beneden in de hoop dat ik niemand tegen kom maar mijn mama staat in de gang "zo waar denk jij even naar toe te gaan" als ik zeg tegen haar dat ik naar Rob ga laat ze me nooit vertrekken dus ik moet iets verzinnen. "Uhm ik ga naar Lotte" Lotte is een oude vriendin. Ik heb haar al lang niet meer gesproken, ook gewoon omdat ze mijn vriendje had gejat een paar maanden geleden maar dat weet mijn moeder niet. "Oké, binnen 2 uur thuis" oei haha binnen 2 uur red ik nooooit. Maar ik wil ook gewoon hier niet zijn. Niet aanwezig in dit huis. Niet aanwezig met die vieze vent van een Mark.
Ik stap op de bus. Het is niet zo ver, het zijn maar 5 haltes. Ik kijk naar buiten en denk nog eens na over wat de laatste tijd allemaal is gebeurd. Mijn zus heeft zelfmoord gepleegd door mij. Het is mijn schuld. Mijn moeder heeft een nieuw vent en mezelf jaaa daar gaan we het niet over hebben. En dat allemaal in 1 week.
JE LEEST
Is it my fault?
FanfictionHet is mijn schuld. Had ik naar mijn zusje omgekeken was er niets gebeurd. Dan leefde ze misschien nog.... ⚠️ TIW: - zelfmoord - Donkere gedachten/ depressie - Self Harm - Eetstoornis - Zelfmoordgedachten Het verhaal speelt af in casa del huts m...