8- no one needs to know

144 6 0
                                    

Floor's pov

Ik word wakker van een trillend geluid. Ik kijk op mijn telefoon en ik zie dat mijn moeder mij belt. Misschien is ze toch wat vragen beginnen stelen mag ook wel na dat ik bijna 24 uur weg ben uit haar huis. ik leg mijn telefoon weer weg want ja waarom de fuck zou ik opnemen. Dat heeft geen enkel voordeel.

Ik hoor matthy beneden al weer roepen. Het is donderdag 10 uur 's ochtends. De zijn vast de video aan het opnemen voor volgende week vrijdag. Heel dat upload schema is zo ingewikkeld, ik snap er geen hol van.

Maar goed ik besluit maar eens uit mijn bed te kruipen. Ik kan toch niet meer slapen. Ik trek een trui aan en een lange broek. Ik kam mijn haren door en doe wat mascara op. Ze zijn een video aan het opnemen  dus ik moet er wel goed uit zien als ik per ongeluk op beeld kom. Ik loop de trap af en als ik binnen kom zie ik dat ze allemaal in de keuken staan.

'ow hey floor' zegt robbie mega blij. 'wat de fuck zijn jullie aan het doen' vraag ik omdat ik het echt niet kan plaatsen wat ik zie 'we zijn de grootste kapsalon aan het maken van heel Nederland'  zegt hij terwijl hij veel kaas over zijn kapsalon gooit. Ik draai met mijn ogen. Typisch weer. 'uhm niet te veel ontbijten straks moet jij ons helpen dit op te eten' zegt matthy. Fuckkk ik was van plan vandaag niet te eten. En zo een kapsalon is niet bepaald weinig calorieën. Ik knik maar naar matthy en loop weer naar mijn zolderkamertje.

Fuck fuck fuck dit is een groot probleem. De jongens willen dat op eten met mij en het is zo veel. Ik heb er wel zin in maar dat gaat echt niet. Als ik dat eet ga ik zo dik worden dat kan echt niet. Ik ga gewoon een berichtje sturen dat ik ziek ben en weinig trek heb. Oke oef probleem soort van opgelost. Zolang ze maar niet te veel vragen gaan stellen.

Robbie's pov

Raoul is de kapsalon aan het verwarmen met het strijkijzer. Mijn idee, een van de beste wat ik ooit al heb gehad denk ik. ik heb wel geen idee hoe we dit gaan op krijgen. maar dat zijn problemen voor later, eerst deze fantastisch leuke video afmaken.

Ik krijg een berichte van floor:

F: 'rob ik voel me niet zo lekker dus ga wat slapen. Je hoeft geen middag eten of avond eten voor mij maken hoor ik doe dat zelf wel'

R: 'oke zorg maar goed voor je zelf e'

Nu reageert ze niet meer ze zal vast wel slapen. Ik vind het wel raar want vanmorgen zag ze echt gewoon oke uit. Niet anders dan anders. Maar ik zal straks wel eens langs gaan. Even goed voelt ze haar vanavond al een stuk beter.

Wow. Ik was echt helemaam de kluts kwijt. Ik ben 10 dagen op kamp geweest en ik wist gewoon niets meer. Ik heb mijn boek eens moeten lezen omdat ik gewoon niet meer wist. maar goed nu ben ik terug thuis dus kunnen jullie weer dagelijks een deel verwachten. ❤️

En sorry voor dit kut deel haha. Ik ben de schrijf techniek wat kwijt geraakt denk ik want wat is dit.

Is it my fault?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu