12 - First steps

136 8 0
                                    

Floor's pov

We komen terug aan in casa del huts. Robbie en Koen zitten op de bank naar voetbal te kijken. Milo is hier ook maar die staat in de keuken een raar sapje te maken. "What the fuck ben jij aan het doen" zeg ik tegen hem. "Een cocktail aan het maken" zegt hij met veel trots. "Da een cocktail. Zeker dat je da gisteren niet hebt uit gekotst" zegt Matthy op een heel serieuze, iets te serieuze toon. Wat er wel voor zorgt dat hij een lichte klap krijgt op de achterkant van zijn hoofd.

Ik zit op de bank samen met de jongens. Milo is al naar huis gegaan. Ze hadden nog snel de intro opgenomen voor de video die zo morgen gaan opnemen. Heel ingewikkeld allemaal maar goed. Morgen gaan ze naar de Efteling en ik mag meeee.  Waarschijnlijk is het omdat Matthy mij niet vertrouwd en denk dat ik mezelf wat ga aandoen. Maar ik vindt het wel heel leuk dat ik mee mag. Ik hou van pretparken. Ze gaan eerst een video opnemen verstoppertje waarschijnlijk en daarna kunnen we nog wat attracties doen.  Ik heb er echt mega veel zin in.

"Mat ga jij al de batterij nog opladen voor morgen" zegt raoul terwijl hij naast mij komt zitten. Matthy knikt en loopt naar de camera's om ze op te laden. Robbie is ook al wat materiaal aan het inpakken voor challenges. Waar Koen is? Ik heb geen idee. Ik weet niet eens of hij thuis is. Niet mijn probleem. Klinkt heel gemeen maar die jongens zijn altijd overal dat het niet meer bij te houden is.

"Goed ik ga maar slapen morgen word het een lastige dag" zegt Raoul. Het is natuurlijk wel al 23u en morgen moeten we opstaan om 8u. De jongens en ik zeggen slaapwel. De rest van de jongens en ik gaan nog niet slapen want wij hebben wat minder slaap nodig.

We zijn een uurtje later. We hebben nog een aflevering gekeken van stranger things. Jah Matthy is da helemaal opnieuw aan het kijken dus moeten wij ook maar mee kijken.

Ik loop naar mijn kamer en trek mijn pyjama aan. Het liefste wil ik nog even een lijntje snuiven. Zodat ik zonder zorgen kan gaan slapen. Maar ik besluit het maar niet te doen want ik lig al in mijn bed en ben te lui om uit mijn bed te stappen. Er ligt wel nog een jointje in mijn nachtkastje dus besluit die toch op te roken. Het werkt niet hetzelfde maar toch een beetje.  In heel mijn kamer hangt er een rook maar dat maakt mij geen hol uit.

Na mijn jointje opgerookt te hebben ga ik toch maar proberen om te slapen. En na enkele tijd vallen mijn ogen dicht. In de hoop dat ik nooit meer terug wakker wordt. Zoals ik elke avond hoop...

Vergeet niet te stemmen <3

Is it my fault?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu